/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
Åbent fængsel eller kontanthjælp?
Fra : PeterTheisen
Vist : 455 gange
10 point
Dato : 02-10-12 13:53

Åbent fængsel eller kontanthjælp? Hvilken af de to muligheder ville du foretrække, hvis du skulle vælge?

Accepteret svar
Fra : alan57

Modtaget 20 point
Dato : 02-10-12 14:14

Jeg foretrækker Kontanthjælp tak, jeg har prøvet at sidde i fængsel og det lovede jeg mig selv at jeg aldrig skulle prøve det igen, jeg sad 10 mdr og det var mere end rigeligt til mig så jeg holdt mit ord.
Jeg var 16- 17 år gammel og jeg sad kun og tænkte på min pige udenfor. så straffe hjælper selv små straffe hjælper så df- k og v og la kan godt holde op med at stramme skruen mere på mig virker det som om at bare man gav større straffe ville det hjælpe tro mig det er sku en dårligt vittighed, hvis det hjalp med større straffe ville der jo ikke være nogen der overtrådte lovene i de lande hvor de har stening og får hånden skåret hånden af for at stjæle og der ville heller ikke være nogen mordere hvor der var døds straf vel? tåber?.
alan57

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 02-10-12 14:52

Jeg har ikke prøvet nogen af delene, men jeg tror jeg foretrækker at være multi milliardær og bo på en sandstrand på Hawaii.

Godkendelse af svar
Fra : PeterTheisen

Dato : 02-10-12 16:20

Tak for svaret alan57.