/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
gmail
Fra : kivi
Vist : 431 gange
100 point
Dato : 21-09-12 11:55

hvis nu jeg sidder i sydspanien og vil bruge gmail eller windows livemail på min bærbar kan man det eller skal man ind på webmail

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-09-12 12:01

Gmail, kan bruges i udlandet, og jeg vil tro live mail kan det sammen, men den har jeg ikke prøvet

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 21-09-12 12:04

Hvis du har net forbindelse og dit post program er sat op til at håndterer gmail/livemail(hotmail)
så er det jo li'som du er hjemme!

Ellers går du bare ind på gmail.com eller livemail.com og læser mail der!

Accepteret svar
Fra : EA_HS

Modtaget 100 point
Dato : 21-09-12 12:58

Gmail er fløjtende ligeglad med hvor du befinder dig, det virker overalt hvor der er internetforbindelse,

det samme er
Live mail (tidligere Hotmail)
Jubii mail
Yahoo mail mm.

Youtube
Facebook

man IKKE DR.dk + Dansk TV

Godkendelse af svar
Fra : kivi

Dato : 21-09-12 13:30

Tak for svaret EA_HS.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 21-09-12 13:31

selvtak!