/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Reperation af Nielson?
Fra : nillenolle
Vist : 476 gange
100 point
Dato : 18-09-12 06:35

Hej
Jeg har købt en elcykel på Lauritz.com som desværre nu er gået lidt i stykker. Er der nogen der kan fortælle mig hvor jeg kan få den repareret i en rimelig afstand fra København?
Jeg vil naturligvis gerne betale penge for det, men har endnu ikke fundet nogen der kan hjælpe mig;(

På forhånd Tak for forsøget;)

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 18-09-12 08:35

Findes der virkelig ikke cykelhandlere der reparerer cykler i København og omegn?

Accepteret svar
Fra : LuffeA

Modtaget 100 point
Dato : 18-09-12 09:05

Måske i Brøndby efter nærmere aftale.

http://www.fantombike.dk/pl/_V%C3%A6rkstedet_212.aspx

Kommentar
Fra : nillenolle

Dato : 18-09-12 10:54

Øh jo rigtig mange steder kan man reparere cykler, men åbenbaret er en elcykel så individuelt opbygget at man ikke nødvendigvis kan lave dem alle fordi man kan lave en...

Forsøger mig med Fantomcykler;)

Godkendelse af svar
Fra : nillenolle

Dato : 18-09-12 22:28

Tak for svaret LuffeA.

Jeg fik en fantastisk lang og informativ snak med en mekaniker fra Fantombike.dk. Har nu erkendt at jeg må ha en ny cykel men skal lige finde lidt money;) tak for linket;)