/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
Stiller Peter Tossen for mange spørgsmål
Fra : 3773
Vist : 825 gange
260 point
Dato : 17-09-12 18:45

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-09-12 18:55

Nææ, det står da en frit for at springe dem over.

Kommentar
Fra : Tak_for_hjælpen

Dato : 17-09-12 18:59

Så længe du har point kan du stille?

nogen af dem er da gode, for er der en gund altsår en god grund til at vi gør som vi gør

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 270 point
Dato : 17-09-12 19:06

JA, han er lam i roen!

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 17-09-12 19:59

Jer er tilbøjelig til at give Klaudi ret...

Det er lidt i retning af Jørn Rudolf - jeg har lige 10 points, så må jeg da hellere fyre et spørgsmål af...

Men det ser vi jo ganske forskelligt på - og god nok for det - der skal jo være plads til alle...

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 17-09-12 20:07

Citat
Det er lidt i retning af Jørn Rudolf - jeg har lige 10 points, så må jeg da hellere fyre et spørgsmål af..

Apropos JR, han er på banen igen, med profil #196+
http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=284441

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-09-12 20:09

Se lidt positivt på det, han behøver kun en profil til at oprette alle de "politiske" spørgsmål.

En anden bruger på kandu må oprette en ny profil hver gang for at stille et spørgsmål. De brugere står næsten lige. Den ene har næsten oprettet ligeså mange profiler (den sidste oprettet d.d.), som den anden bruger har stillet spørgsmål.

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 17-09-12 20:20

Der er jo mange sære ting her på kandu, gad vide om ikke marken84, der først blev oprettet 30/8-12, men alligevel åbenbart har et indgående kendskab til Jørn Rudolf, er en "genganger"?

Om PT's spm, har jeg det som Nordsted1

Citat
Nææ, det står da en frit for at springe dem over.

Peter er jo langtfra den eneste, der stiller (nogle) spm, der kunne klares ved at google (selv)!

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 17-09-12 23:34

Citat
Der er jo mange sære ting her på kandu, gad vide om ikke marken84, der først blev oprettet 30/8-12, men alligevel åbenbart har et indgående kendskab til Jørn Rudolf, er en "genganger"?

Jo det da i sandhed det er - det var i protest over at være blevet blacklistet i et bestemt spørgsmål af en bestemt bruger.
Så nu er det så bare blevet den profil jeg bruger mest.

Så er det ligesom blevet afmystificeret.

Kommentar
Fra : poul1erik

Dato : 18-09-12 08:28

Han har samme ret som alle os andre.

Kommentar
Fra : N-røj

Dato : 18-09-12 11:21

3773 - Nu har jeg set dig oprette "Hade-og-mobbe-tråde" igen og igen ...

Enten mod Peter Theisen eller mod andre brugere, som du, åbenbart finder "dumme" og stiller "dumme" spørgsmål.

Lad dog folk være i fred !

Hvad med dig selv ?

Bidrager du nogen sinde med nogle konstruktive spørgsmål eller svar ?

Og så har du et "Heppe-Kor", af fans, som Klaudi. Føj for en medløber ...

Husker tydeligt, da profilen "Klumme" / "Krummen" - gang på gang lavede "terror" med forskellige profiler - hele tiden. F.eks Sunowich (Hed han vist) + et par andre.

Hold da for h.... op med at genere sagesløse personer, som Peter Theisen

Mvh N-røj

Kommentar
Fra : webm

Dato : 18-09-12 11:51

HØ HØ, det er vist op ad bakke for dig 3773, intet har ændret sig de seneste år...

http://www.kandu.dk/Spg148393.aspx

Kommentar
Fra : webm

Dato : 18-09-12 12:04

Citat
Derudover synes jeg at det er helt utroligt så meget tid man bruger på at tale om en tidligere bruger, som man ikke engang kan stave navnet på, ordentligt

Tænker du her på: Jørn Flemming Helveg Rudolph

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 18-09-12 12:42

Fjoget er blacklistet i denne her tråd. Gætter på kandu-tiiiiimet blacklister ham senest imorgen eftermiddag. Tiiiimet er gerne lidt langmodige med at få ham kylet ud.

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 18-09-12 23:01

Citat
Stiller Peter Tossen for mange spørgsmål

.......... hvis PT's spørgsmål genere dig så meget,
hvorfor i alverden springer du så ikke bare over,..
mener det kræver vel ikke den store IQ .. at se hvilke spørgsmål der begynder med
10 Pnt ......................................................................................... Gruppe
------------------------------------------------------------------------------- Politik,

det kunne være nogen var trætte af at læse DIT evindelige brok,..

Godkendelse af svar
Fra : 3773

Dato : 19-09-12 07:06

Tak for svaret Klaudi.

Til gengæld er Jørn allerede smidt ud igen. Tiiiiimet er lidt hurtigere end de plejer!

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 19-09-12 17:36

velbekomme

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 19-09-12 18:27

Ja, teamet er blevet rimelig skarpe...

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-09-12 20:40

Arhhh det ved jeg ikke. Han er i fuld gang igen.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 19-09-12 21:25

tjae, der er han vel... Har støvet ham op igen?

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 19-09-12 21:25

Der manglede lige et lille "du" ind imellem der...