/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Cykel - fodbremsen hænger
Fra : torben7913
Vist : 406 gange
100 point
Dato : 13-09-12 10:22

Hej jeg har en cykel med shimanogear og fodbremse, fodbremsen er let aktiveret ind inellem, jeg har f.eks. lige oplevet at være ude og køre, hvor jeg så sætter gearet ned til første gear, da jeg skulle op ad bakke, men istedet for at gøre det lettere at træde blev det mere hårdt, det føles som om bremsen er let aktiveret.
Er der en nem løsning på det problem, eller skal jeg ind til en cykelsmed med problemet?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-09-12 14:34

Kontrold af fodbremse...................løft cyklen og drej hjulet rundt så det snurrer selv.

Kommentar
Fra : torben7913

Dato : 17-09-12 13:20

Jeg har kørt cyklen til reparation og lukker spørgsmålet

Annuller spørgsmålet
Fra : torben7913

Dato : 17-09-12 13:24

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål