/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Skrivebords ikoner væk
Fra : troldenesdhb
Vist : 426 gange
100 point
Dato : 13-09-12 06:27

Jeg har en vens pcer. Hans skrivebordsikoner er pludselig væk. Han havde en mappe med billeder liggende og den er væk.

Hvis man går ind i "Start" er mange programmer væk. Man kan ikke tilgå kontrolpanel eller mappen med systemgendannelse.

Hvis jeg åbner en mappe sti, og går ind i skrivebordsmappen, så er den tom.

MEN hvis jeg åbner Medie center, så kan jeg finde billederne på skrivebordet?

Jeg vil gerne kunne redde billederne for ham, men jeg kan ikke kopeier dem fra mediecenter og over på eksempelvis et USB stik.....

Hvad gør jeg?

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 13-09-12 06:31

ps. Har prøvet systemgendannelse via comando promt

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 13-09-12 06:41

Har fundet dem. De var alle skjulte ikoner. Hvordan sker det?

og hvordan laver man det tilbage, så de normale ikoner ikke er skjulte, kun de sædvanlige systemikoner?

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 13-09-12 07:42

Du finder indstillingerne i Kontrolpanel

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 13-09-12 11:21

Hvis du tænker på at alle oplysningerne i styresystemer er 0 og 1 taller, så undrer det ikke at der kan opstå fejl.

Du skal reparere styresystemet, for det er en fejl i det der driller.

Annuller spørgsmålet
Fra : troldenesdhb

Dato : 13-09-12 11:44

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål