/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Windows 8
Fra : mig-selv
Vist : 448 gange
50 point
Dato : 07-09-12 19:19

Er dette et godt tilbud.
http://windowsupgradeoffer.com/da-DK

Og virker ellers normale programmer overhovedet på det, system.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 07-09-12 20:58

Du vil nok blive ked af at skifte fra eks. win 7 til 8
Det ligner ikonstyring som på en tablet eller en mobil

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 07-09-12 21:34

Har hørt noget om det, men kan det ikke ændres via en genvej, der bare skal klikkes på
og så er man over i en ? almindelig Windows menu eller opstart.

Ellers er opgraderingen vel billig nok, som sådan, og hvem ved hvad, den ellers vil komme til koste
af problemer og ting og sager der ikke virker på Win8 , men, man kan jo altid gå tlbage til sit normale, via en image fil.

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 50 point
Dato : 08-09-12 19:35

Ja - det er nok klogt at have en image-fil liggende. For du bliver nok ked af den 8'er.
I øvrigt er win 8 ikke så resursekrævende som de forgående win udgaver, og den skulle blive billig.
Jeg har ikke afprøvet den så meget, og ved ikke hvad den kan klare af "gamle" programmer.

Godkendelse af svar
Fra : mig-selv

Dato : 13-09-12 19:37

Tak for svaret Eyvind.
Venter på den bliver mere kendt blandt almindelige mennesker.
Mente ellers at have set et sted (herinde), at man bare skulle klikke på et Ikon, der ikke rigtig er tilstede nogensteder, og så blev det til en almindelig eller bare brugbar udgave, der kan bruges på en pc

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-09-12 19:41

Nåe ja - det er nede i venstre hjørne.

Jeg har en CD med otteren på....................prøveversion som udgår snart.