/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
QuickTime afspiller
Fra : Monsen1234
Vist : 365 gange
200 point
Dato : 05-09-12 14:27

Jeg har en QuickTime afspiller på min com. som bruges når jeg f.eks. skal høre en mp3 fil fra en hjemmeside, men jeg ville gerne kunne justere lyden lidt, er der virkelig ikke en equalizer man kan stille lidt på ved afspilning af mp3 filer.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 05-09-12 21:04

Hvis det er stream, så tror jeg ikke du får de muligheder, men du kan jo prøve denne
Lyden og andet kan justeres med dit bundkorts Manager
Læg URL ind i playeren

http://smplayer.sourceforge.net/

Ellers kan du jo bare hente filen ned på din pc, så burde Media Player eller dit standart program kunne afspille dem, som var det en almindelig fil på din pc.

JDownloader henter næsten alt ned fra nettet
Ellers prøv Any Video Converter, der skal du bare lægge URL ind og programmet henter og konverterer til hvad du ønsker i samme arbejds gang.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 05-09-12 21:07

Kom lige til at tænke på, har du sat din Media Player, og ikke QuickTime, som afspiller for alt, så burde du have fornøjelen af at kunne afspille med de funktioner, du efterlyser

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 200 point
Dato : 05-09-12 21:10
Godkendelse af svar
Fra : Monsen1234

Dato : 06-09-12 16:00

Tak for svaret mig-selv.
Det hjalp mig godt.