/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Live Mail. Træls minivisning ved opstart
Fra : coehlen
Vist : 418 gange
200 point
Dato : 04-09-12 11:20

Når jeg tænder computeren og starter Live Mail, vises der kun et lille, minimeret billede af Live Mail oppe i venstre hjørne (ca. 4 x 4 cm).
Jeg skal hver gang enten maksimere eller trække i et hjørne for at få en passende størrelse på skærmen.
Denne visning beholdes, også efter at Live Mail har været lukket og åbnet igen og alt fungerer ganske glimrende - - indtil computeren igen har været slukket; - så er det den samme, lille trælse visning, jeg manuelt skal forstørre.
Kan dette repareres ?
Har overvejet at geninstallere Live Mail, - men hvad sker der så med alle mine mails og øvrig opsætning ?

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 04-09-12 11:46

der har været problemer med live mail den sidste tid,...
(det sker jævnligt)

Kommentar
Fra : coehlen

Dato : 04-09-12 13:05

En konstatering, jeg ikke rigtig kan bruge til noget !
Måske du kan besvare den sidste del af mit spørgsmål ?

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 200 point
Dato : 04-09-12 13:17

Prøv at højre klikke på den genvej du bruger når du åbner programmet Live mail, og klik på Egenskaber, et sted midt i vinduet kan du vælge at Live mail skal åbne Normal eller Maksimeret eller Minimeret, prøv at vælge Maksimeret.
Så vidt jeg husker er det sådan, jeg sidder ved en Linux computer lige nu, men kan senere komme med en mere udførlig forklaring, hvis du ønsker det.
Windows plejer nu at huske indstillingen hvis du trækker vinduet større hver gang og lukker programmet med den ønskede størrelse, det skal gøres nogle gange og kan forstyrres af programmer som rydder op på computeren og dermed sletter dine indstillinger.
Citat
der har været problemer med live mail den sidste tid,...
(det sker jævnligt)

Vrøvl Windows Live mail kører altså stabilt næsten altid

Godkendelse af svar
Fra : coehlen

Dato : 04-09-12 14:09

Tak for det hurtige svar, o.v.n..
Det var lige, hvad der skulle til for at bringe mig på ret spor. - Alle genveje til LiveMail er nu ændret til "kør maksimeret" - og det ser ud til at virke

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-09-12 03:57

Tak - godt du fik løst problemet