/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Word vil opgradere ved start
Fra : pirt03
Vist : 469 gange
100 point
Dato : 02-09-12 16:10

Jeg har lige installeret office 2007 (lovlig version)
Når jeg så indlæser et Word-dokument begynder Word at opgradere. Det sker hver gang jeg indlæser et eksisterende dokument eller opretter et nyt og er temmelig tidskrævende (men dokumentet bliver indlæst).
Hvordan undgår jeg denne evindelige opgradering??

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 02-09-12 16:16
Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 02-09-12 16:21

Nå for den da, det er nok ikke det!

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 110 point
Dato : 02-09-12 16:23

Du skal når du installere office pakken vælge at den skal køre fra pc,
installation fylder mere men så skal den ikke hente filer hvergang!

Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 02-09-12 16:45

OK . hvordan gør jeg så det. Det troede jeg da den gjorde automatisk

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 02-09-12 16:52

Det er under install, der kan du vælge hvilken måde der installeres, prøv at kigge her

Installere eller fjerne enkelte Office-programmer og -komponenter
http://office.microsoft.com/da-dk/word-help/installere-eller-fjerne-enkelte-office-programmer-og-komponenter-HA001234067.aspx?CTT=5&origin=HA010173340

Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 02-09-12 17:03

Ok - skriver ud og vender tilbage

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 02-09-12 17:38

Når man installere Office pakken bliver er lavet en standard installation med de mest alm. funktioner. Og hvis du prøver at åbne, skrive eller redigerer noget, og funktionen er ikke installeret så vil Office automatisk begynde at installere funktionen. Det sker i sær til at begynde med indtil du har det meste installeret. Så indlægget fra klaudi er meget relevant og lige det som får dine ærgelser til at forsvinde. Men selvfølgelig kan der komme mange funktioner med som du ikke har brug for. Men hvis ikke du døjer med plads mangel betyder det ikke noget. Du behøver jo fx. ikke absolut at skulle have, eksempelvis understøttelse at kinesist sprog installeret.

Godkendelse af svar
Fra : pirt03

Dato : 02-09-12 19:33

Tak for svaret Klaudi.
Det virkede - men undrer mig stadig over, at den default kræver en opgraderin

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 02-09-12 20:02

velbekomme, nej det er egentligt os mærkeligt, for den plejer at installere det mest brugte som standard!