/ Forside/ Karriere / Penge / Økonomi / Spørgsmål
10  alka 1803
Skat retur
Fra : Sønder
Vist : 4637 gange
100 point
Dato : 31-08-12 16:56

Har fået nogle penge retur fra Skat blot med teksten:§38/6004Ved nogen, hvad det kan dække? Vil jo nødig bruge dem, hvis det er en fejl.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 31-08-12 17:13

Kan det være moms retur??

Kommentar
Fra : Sønder

Dato : 31-08-12 17:18

Nix. Har aldrig betalt moms. Er pensionist.
Tak for forsøget, Nordsted1, men jeg er som sædvanlig mere interesseret hvis nogen VED noget frem for gætterier

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 31-08-12 17:21

Det var nu mere fordi jeg søgte på §38/6004,og der fremkommer hele tiden noget med moms og nr 6004 kan jeg slet ikke finde.

Følger lige med i din tråd,og ser hvad andre finder frem til

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 31-08-12 17:23

Hvad med at spørge hvor du har fået dem fra?

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 31-08-12 18:40

Underlig måde SKAT er begyndt at forkorte deres meddelelser på, min veninde som er pensionist fik også et brev hvoraf det fremgik at indkomsten for år 2011 ikke var angivet fuldt ud og årsopgørelsen derfor ikke kunne færdiggøres.

Men der stod ikke hvad der manglede, så hun måte ringe og sinke en medarbejder.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 31-08-12 18:47

Citat
Tak for forsøget, Nordsted1, men jeg er som sædvanlig mere interesseret hvis nogen VED noget frem for gætterier

Meget sjældent,fru Nordsted gætter. HUN VED DET.

Iøvrigt en lidt snerpet bemærkning.

M.

Kommentar
Fra : prio

Dato : 31-08-12 18:56

Citat
Tak for forsøget, Nordsted1, men jeg er som sædvanlig mere interesseret hvis nogen VED noget frem for gætterier

- så spørger du nok det forkerte sted, for på Kandu forsøger man blot efter bedste evne at hjælpe.

Accepteret svar
Fra : prio

Modtaget 100 point
Dato : 31-08-12 19:08
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 31-08-12 19:27

Og i Prio's link er også nævnt

kan det være moms retur.

Godkendelse af svar
Fra : Sønder

Dato : 01-09-12 08:22

Tak for svaret prio. Det er nok det mest sandsynlige. Selv om jeg ikke fatter pointen med først at kræve for et helt år, og så skulle have ulejlighed med at udregne og tilbagebetale.

og undskyld til de, der mener min bemærkning var for spids. Men jeg har da ikke så få gange set tråde der udviklede sig til vilde gætterier, sjove bemærkninger (skyldig!), og indforstået hyggesnak ofte mellem andre medlemmer end spørgeren. Det er da også fint med et sådant forum, mens jeg mere opfatter Kandu som et sted hvor folk med specialviden kan hjælpe os andre dødelige.
Jeg har nok forstået det som om det hed Veddu
Godt ord igen