/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Sende et link?
Fra : swarn
Vist : 512 gange
300 point
Dato : 31-08-12 13:08

Jeg kunne ikke rigtig finde et andet sted, så jeg prøver her

Når man er inde på en side for at sende den til en ven og går i filer og ned i send, Side med e-mail og Hyperlink med e-mail, så er de her på min PC nedtonet, hvad er der galt, håber på hjælp

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 31-08-12 13:13

Det ville være en stor hjælp for dem der vil prøve at hjælpe dig om du fortalte hvilken browser du bruger, min Firefox er indstille til at åbne en webmail konto og på den virker Send link udmærket, har du i internet indstillinger fanen programmer valgt hvilken program som skal bruges til post? Ellers prøv det for at se om det ikke løser problemet

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 31-08-12 13:26

Hvis skidtet bliver ved med at drille, ville jeg bare lave en overspringshandling.... kopierer linket og sætte det ind i en mail, det virker hver gang

go' week-end

Kommentar
Fra : swarn

Dato : 31-08-12 13:33

Min browser er Explorer 9

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 310 point
Dato : 31-08-12 13:52

Du skal angive et standard mailprogram

Ændre, hvilke programmer Windows bruger som standard
http://windows.microsoft.com/da-DK/windows7/Change-which-programs-Windows-uses-by-default

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 31-08-12 14:23

En mer' godt nok på udenbys'k

Fix Send Page by E-Mail Option Grayed Out in Internet Explorer
http://www.winhelponline.com/blog/fix-send-page-by-e-mail-grayed-internet-explorer/

Godkendelse af svar
Fra : swarn

Dato : 01-09-12 10:44

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 01-09-12 10:49

velbekomme, og du fik klaret det?