/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Outlook og import af pst fil
Fra : Qualiman
Vist : 607 gange
200 point
Dato : 28-08-12 14:57

Jeg havde tidligere problemmer med outlook - jeg lavede en backup men så gik outlook ned - så gik vista ned jeg købte Win 7 og lagde på og som enden på det hele crashede min harddisk pga de tidligere problemer.

Ny harddisk - på med win 7 igen - på med outlook igen og så troede jeg importer fra andet program pst filen fra tidligere men

" Der blev nægtet adgang til filen.Du har ikke den nødvendige adgangstilladelse til filen D.\backup post system xxxxxxx.pst

Hvad gør jeg

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 28-08-12 15:05

Det skyldes højst sandsynlig at du ikke har "ejerskab" af filen. Men det kan lade sig gøre med at "overtage ejerskabet". Øjeblik skal lige surfe lidt.

Accepteret svar
Fra : Fijala

Modtaget 210 point
Dato : 28-08-12 15:07
Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 28-08-12 15:08
Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 28-08-12 15:10

og lidt mere igen. Med lidt læsning om problemet er det lettere at forstå hvad der sker

http://dindebat.dk/computere-og-internet/728671-hvordan-faar-jeg-computeren-til-fatte-det-er-mig-som-bestemmer.html

Godkendelse af svar
Fra : Qualiman

Dato : 28-08-12 16:53

Takker og bukker Tak for svaret Fijala.