/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Café Viking & beskyttelsespenge
Fra : jubie
Vist : 650 gange
15 point
Dato : 24-08-12 08:33

Café Viking i Ægirsgade på Nørrebro fik en dag besøg af et par "Mafia-medlemmer",
læs etner-bandemedlemmer.
De sagde, at nu skulle Jane betale "beskyttelses-penge", da værtshuset lå i "deres distrikt".
Det ville værtshus-Mor ikke, og fik 2 brosten ind af vinduerne.

Er det rimeligt ?

http://www.bt.dk/krimi/noerrebros-borgere-stroemmer-til-stoetteaften-paa-cafe-viking

Jeg skal selv, sammen ned nogle venner fra Nørrebro derhen i eftermiddag
for at sige "Godt klaret Jane !" .

Hvad skal man gøre mod Mafia-metoder?, som ikke bør høre hjemme på Nørrebro - eller andre steder, for den sags skyld.

jubie

Accepteret svar
Fra : Jan4100

Modtaget 25 point
Dato : 24-08-12 08:47

Binde 2 brosten om halsen på dem og så i kanalen med dem...så kan de lære det.
Nej men altså, jeg tror at de skal til at passe på med ikke at pisse mere på Danskerne vi har jo for vane at stå sammen når det gælder, og efter baladen med Nørrebro og Vollsmose er det ved at blive for meget og for groft som de sviner den hånd der brødfoder dem.
nb jeg er ikke racist men får jeg gæster i mit hjem vil jeg på ingen måde blive truet eller få hærværk uden at jeg vil smide de gæster ud mæ ded vons

Kommentar
Fra : jubie

Dato : 24-08-12 09:33

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 24-08-12 10:01

Vi skal have indført "license to kill".

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 24-08-12 10:18

Jeg smutter også derhen og får en fyraftenspils.
Kvindemennesket trænger til al den støtte hun kan få.

Mvh.
Tommy

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 24-08-12 10:45

Vi må håbe på at vi på et tidspunkt får en regering,der er i stand til at udrydde skadedyrene.
Ellers tror jeg det kan blive nødvendig med alternativer.

Den danske befolknings tålmodighed,er ikke ubegrænset.Det så`s også under den første besættelse.

M.

Kommentar
Fra : jubie

Dato : 24-08-12 10:46

Så ses vi, måske, Hr. Kaptajn?
Kigger efter en, som ligner Clint Eastwood

Faktisk har jeg været der før - men det er mange år siden.
Min Mors Moster boede i Ægirsgade. Min onkel i Thorsgade.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 24-08-12 10:59

Skammeligt der er så langt,fra Thy.

Er der mon parkeringspladser i nærheden?? Plejer at parkere på brostenene,bagved Christiania,når jeg er på Christianshavn. Men det er jo også slut.

Og endelig,kan jeg så køre hjem?? Ja,det kan i jo ikke vide.

Men ellers,ta`en Thy Porsche Guldøl....den er for rigtige mænd.

M.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 24-08-12 11:27

Citat
Så ses vi, måske, Hr. Kaptajn?
Kigger efter en, som ligner Clint Eastwood
Der er snyderi med det foto. Du skal kigge efter en der ligner Johnny Deep..... Nu skal Deep ud og dyp dippen...

Kommentar
Fra : jubie

Dato : 24-08-12 14:50

Hold da ferie, sikke hyggeligt der var på Café Viking. Blomster overalt, og journalister i stride strømme. Jeg gav Jane en lille and med hul i ryggen - en "sparebøsse" - til "Beskyttelses-penge" ..

jubie

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 24-08-12 15:46

Ja pisse hyggeligt. Jeg kom med en brosten, så kan hun lave et modkast

Kommentar
Fra : jubie

Dato : 24-08-12 16:35

Jeg bliver da mere og mere "vild" med Jane, som har gode holdninger !

http://ekstrabladet.dk/112/article1813549.ece

Godkendelse af svar
Fra : jubie

Dato : 24-08-12 17:16

Tak for svaret Jan4100.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 24-08-12 17:23

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 24-08-12 18:32

Nå,her slap hendes "mod",så alligevel op.Men Enhedslisten skal være velkommen...
De smider jo nok heller ikke brosten ind ad vinduerne,så længe vennerne sidder der.

Pludseligt synes jeg,mit sympati er dalet lidt,for damen.

D.v.s. man skal ha`partibogen med,for at blive godkendt..........men hun har da fået godt med reklame. Troede først det var en dame med "ben i næsen". Ak ja....

M.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 24-08-12 19:42

Det er sku da lige før Jane får hvad hun fortjener......
Pernille Skipper!!!!!...............Jane kunne ligeså han inviteret en imam