/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
tidsinstilling
Fra : kivi
Vist : 440 gange
100 point
Dato : 21-08-12 12:52

jeg bruger microsoft outlook og der har jeg fået et problem når jeg henter mails kan jeg se hvad tid jeg har hentet dem når jeg dobbelt klikker på dem men når de er i indbakke springer de noget rundt med tidspunkter jeg kan f,eks hente 4 hvor de 2 første passer med tiden men så kommer de sidste med med aften tider selv om de ligger idag indbakke

Accepteret svar
Fra : IBM760

Modtaget 100 point
Dato : 21-08-12 14:50

Den tid der vises på en E-mail, er den tid dener afsendt på. D.v.s. mail-serverens tidpunkt, og hvsi den ikke er indstillet korrekt får du mærkelige tider.

Jeg har f.eks. selv det samme problem med nye spørgsmål fra Kandu, deres ur er ca. 2 timer forud - med det resultat at de ryger i Spam-mail hos TDC. Jeg har for snart 2 måneder siden gjort opmærksom på hos Kandu, men de har endnu ikke rettet det. De benytter forskellige servere til afsendelse af mail's - den der f.eks. sender mail, når der er kommentarer til et spørgsmål har korrekt tid, hvorimod den der benyttes til afsendelse af nye spørgsmål har forkert tid.

Jeg tvivler på, at de gider at rette det hos Kandu - det virker som om, at de er ved at lukke siden!

Godkendelse af svar
Fra : kivi

Dato : 22-08-12 07:43

Tak for svaret IBM760.