/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Tillykke med dagen
Fra : betterwisser
Vist : 601 gange
500 point
Dato : 21-08-12 09:07

Kære Tonganeser.

Du ønskes en fremragende mærkedag, med meget godt af det hele, både fast og flydende, hvor du her den 21. august, rammer 70 kilometer mærket, men stadigvæk er er der fuld garanti for kvaliteten i, hvad du foretager dig så bliv ved med det.. Måske skulle du gæste Avnø, for lidt flyvetræning

Der er mange gode hurtige kilometer tilbage i karossen endnu, men husk nu, ( hvem du nu tror på) kraftig smørring og både dette og hint, og ikke mindst indsnøfting af krudtrøg, gerne af mærket "sort" en små-tåget dag, på skydebanen, krydret med lidt havluft fra " Røvhullet", og lidt grim tale når du igen, smider to forbiere efter scolopax rusticola.

Med et stort ønske om en uforglemmelig dag til dig, dine og dit, og spar nu ikke på noget vel , hverken her eller der.

Lad nu sønnen montere den udendørslampe. Det er ikke for, at der skal på nogen måde, kan og skal drages et lighedstegn, men elektrikkeren i Hedensted, har snart opgivet at fortælle manden fra Bottrup, at jordledningen ikke skal stikkes ind i øret, for at opnå den korteste vej til en " jordning".

De bedste hilsner, til en af de få ægte mandfolk, med værdi indhold fra tiden, " hvor bøsser var noget en mand skød med", og tågesnak var forårsaget af " en lun Rød Aalborg" , " skørtejægerene" havde jagtret hele året, med en månedlig sær-fredniing. Kratluskerene fik et par flade, det gør de så stadigvæk, i overført betydning altså

BW
MULTI-X

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 21-08-12 11:04

- tillykke tillykke...

Mvh
Stouenberg
Multi-X

Kommentar
Fra : Tak_for_hjælpen

Dato : 21-08-12 11:05

Her fra skal der da også lyde et tillykke med dagen

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 27-08-12 21:27

Er lige kommet hjem fra Ålbæk - og Tornby Strand. Det var skønt. Vejeret var fremragende - og hustruen boltrede sig i havet - hver dag. Især søndagen var flot - og vi hujede rundt i Vesterhavet ved <tornby Strand, hvor famlien ejer et dejligt sommerhus - med en lille bakke, hvor hunden og undertegnede sad tæt sammenslynget og kiggede på rådyr, heste og køer.
Jeg fik mange dejlige gaver - og en del af kontanterne gik til krudt, fænghætter og genladningsudstyr - inklusive en kvajehammer, som jeg har haft brug for i tidens løb.

Jeg fik ikke nogen lampe til gavlen, men sådan en fætter køber jeg for midlerne - til ære for hustruen, som ydede en helt igennem flot indsats.

Herfra takkes der for de rare hilsner på dagen. Og så fandt jeg ud af, at jeg alligevel ikke er blevet kuldskær.

Mange venlige hilsner fra Tonganeseren

Accepteret svar
Fra : Tonganeseren

Modtaget 500 point
Dato : 27-08-12 21:28

Regner forresten med at snuppe en tur til "røvhullet" på torsdag, hvor det ser ud til, at vinden holder sig på 3 m/sek.

Mvh.
Tonganeseren

Godkendelse af svar
Fra : betterwisser

Dato : 27-08-12 23:20

Tak for svaret Tonganeseren.
Rart at hører fra dig

Mvh
BW

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 28-08-12 00:07

Der kommer et par billeder af udertegnede ringhed. Hvilken strøm af gaver. Jeg fik forresten kun et par grønne, lange jagtstrømper.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 28-08-12 12:33

Tak for POINGENE BW. Mon ikke vi snart vinder den "hund" som KANDU har lovet os? Ellers liv i kludene i forbindelse med "skattesagen". Har altid vidst at politik har med råddenskab at gøre - og derfor er det helt fint at sagen eksponeres for åbent tæppe - før det kommende valg. Jeg har hørt rygter om et januarvalg.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 29-08-12 08:32

Tonganeser !

Det var nådigt sluppet med ét par sokker ! Nu må du så selv ud at købe en hofteholder - gad vide om ikke Balledoof via sine forbindelser til Bajut-miljøet kan skaffe et sæt billigt ???

ØV4
Multi-X²

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 29-08-12 11:57

Hej Tonga

Mon ikke snart at det er sengetid for børnehaven, samt lille søde Skatteål Helle med sine ministere, som nu skal have endnu flere spamdoctorer, og deres gamle regnelærer fra 10. klasse med ved skattelovs forhandlingerne.

Så kan vi glæde os til, bilags Løkken, og smækfede fyreliderlige Traktor Troels, den snakkende Pind og Abemanden fra " De Glemte Kuglers Land, ikke at forglemme Fistel Emile Ammebøllen og Magrethe Festhaders Sutteklud fra de konservative, hvis de klare spærrefladerne næste gang.

Vores BMP er helt nede i kulkælderen, men det skulle hedde en " kikkeset start", for det eneste kick der er kommet ud af det, er at selv politiet på gaderne nu også har opgivet, at fører puscherne fra Sandholmlejeren frem til dommer, men godt at vi har unge Johanne fra den gamle kommunisttid, som nu vil have dem bosat inde i byen, så de slipper for transporttid, de kære udviste asylansøgere. Man burde nok også lave ordet "akutmodtagelse" om, til en hel anden betydning i Odense og copiere modellen, overfor de mindre værthusejeres ret til at drive fri næring, uden særlig bidrag til vores vel intregerede unge af anden fjendtlig herkomst

Vi skal opfører os anstændig, det gælder så ikke overfor de ca 2500 unge studenter, som må leje gulvplads hos de " heldige " som har et minimal værelse til rådighed i deres studietid. Jo det var en kickstart af Helle og Co som ville noget.

Ingen lim er stærkere end politikkerglue, den slår alt, moral, holdninger og løfter, rykker den bogstaveligt ud af r.... på samtlige, når de smækker ballerne i taburetterne og lædersæderne på deres behørig plads, i sædet på højre side bag chafutten, når de fragtes rundt i Dannevang.

Hvad er det for en " Kandu hund", vel ikke en ting som BalleBent har haft fingerne i, eller fulgt HÆ`s gyngende hunde-strækmarch under vilde skrig og råb, på hans selvbestaltede kort film udi hundetræningens svære kunst.

Mvh
BW