/ Forside/ Interesser / Hus og have / Vand og VVS / Spørgsmål
10  e.c 2605
Vaskemaskine :-((
Fra : kammanoerup
Vist : 630 gange
100 point
Dato : 18-08-12 08:27

Så stod vaskemaskinen af !
Har kigget lidt på en ny, men hvad skal jeg vælge? Jeg kan ikke selv foretage den mindste rep!
Motor med ell. uden kul ??
Det står nok mellem en Bosch ell. LG- er der nogen der kender disse?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 18-08-12 09:16

Det skal være med asynkronmotor.

Kommentar
Fra : kammanoerup

Dato : 18-08-12 09:30

til Teil!
Og hvad er så det??

Accepteret svar
Fra : Bassebo

Modtaget 100 point
Dato : 18-08-12 09:41

Set ud fra det synspunkt at jeg laver hvidevare så vil jeg tage bosh'en ....... har meget få mekaniske og elektroniske fejl på bosch i forhold til Lg maskiner.....

Mvh Bassebo....

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 18-08-12 10:00

Du skal ikke spekulere så meget på teknik som du alligevel ikke forstår.
Køb en Bosh som Bassebo foreslår.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 18-08-12 10:04

Bosh er lig med Tysk grundighed.
Kender en vognmand med levering til Bosh, de nægtede at modtage varen,
den kom en dag før aftalt.

Kommentar
Fra : netop

Dato : 18-08-12 12:02

Citat
Bosh er lig med Tysk grundighed.
Kender en vognmand med levering til Bosh, de nægtede at modtage varen,
den kom en dag før aftalt.

Det fortæller alt om hvor god en Bosch vaskemaskine er...

Godkendelse af svar
Fra : kammanoerup

Dato : 18-08-12 13:03

Tak for svaret Bassebo.

Så har jeg lige fået "den gamle" i gang. Det er en Vølund-mindst 10 år!
Jeg tror, at det har noget med pumpen at gøre! Tog filtret ud -stak en finger ind og fik drejet på noget i bunden, der sad lidt fast! Og nu virker skidtet (så længe det varer) Håber at vente med nyt køb til næste måned!
Tak for hjælpen til alle og go' week-end