/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
Kulturberigelse.
Fra : Kaptajn-Tommy
Vist : 923 gange
400 point
Dato : 12-08-12 15:04

http://ekstrabladet.dk/112/article1806399.ece
Fredens religion har slået til igen og igen og igen og igen og igen.
Kuturberigerne kom eller lige fra bønnemøde....Gud ved hvad den bøn handlede om, siden kulturberigerne gik amok.

Hvornår får danskerne nok ?

Mvh.
Tommy.

Accepteret svar
Fra : Mosebaek

Modtaget 400 point
Dato : 12-08-12 16:04

Citat
Hvornår får danskerne nok ?

Ikke før skyklappene er udsolgt.....EU er kolapset (Heldigvis er de ved at få øjnene op,i Frankrig og Belgien)......og vi får en regering,der tør føre en selvstændig DANSK politik.

M.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 12-08-12 16:19

Her er igen een af de daglige "berigelser",som mor Danmark er underlagt.Måske du har læst den:
http://ekstrabladet.dk/112/article1806445.ece

Det er jo så igen,det fredselskende muslimske befolknings,daglige adfærd.

M.

Kommentar
Fra : Cimbombom

Dato : 12-08-12 16:21

DFerne er åbenbart kede af at Pia forlader dem. Så nu skal de lige ud med alle deres frustationer

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 12-08-12 16:39

Citat
DFerne er åbenbart kede af at Pia forlader dem. Så nu skal de lige ud med alle deres frustationer
ja ja ja ja den er god med dig Cimbombom.
Sandheden er jo, at muslimerne hærger og raser i byerne - det er det, du skal forholde dig til.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 12-08-12 17:03

Her under ramadanen er de blevet langt mere nærgående, flere gange er jeg blevet passet op af grupper af unge der under påskud at ville låne en lighter stiller ubehagelige spørgsmål om hvor jeg bor m.v.

Smid hele bundtet ud !!!

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 12-08-12 20:14

http://www.sn.dk/Smaadrenge-begaar-roeveri-mod-7-aarig/Helsingoer/artikel/216334

Lidt mere kulturberigelse fra .......HOOOOOOLD fast.....7 årige purke.
Jo, de er squ lærenemme

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 12-08-12 20:17

Citat
Lidt mere kulturberigelse fra .......HOOOOOOLD fast.....7 årige purke.
Rettelse.
Hvalpene var 9 - 10 år.......men det gør ikke sagen bedre.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 12-08-12 20:25

http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/danskpolitik/article1806293.ece

Helle og co, har bestilt endnu mere kulturberigelse - de står ligefrem i kø.

Jeg spørger endnu engang; Hvornår har danskerne fået nok ?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 12-08-12 21:20

Uden at drage henvisninger til mennesker.
Selv var jeg på vej hjem fra en Dansk strand kyst, da der kom en sikkert meget solskoldet Dansker og ikke kunne se at jeg kørte på 2 hjul, eller også var vedkommende bare rimeligt nærsynet og havde mere travlt, end de max 80 der er tilladt og, eller skulle bare på skadestuen efter hudsalve.
Hvilket tåben ikke kunne forstå, da jeg næsten skulle have en bil i siden, bare for vise, at her kom der en Dansker, med masser af kørsels rettigheder, men bare ikke for en tohjulet.
Og i den forbindelse har jeg altså set flinke såkaldte bedetæppe billister, der tager mere hensyn.
At fjolset så røg i mere end en foto fælde kan jeg kun fryde mig over, jeg er i live.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 12-08-12 21:51

Citat
Og i den forbindelse har jeg altså set flinke såkaldte bedetæppe billister, der tager mere hensyn.

mig-selv,du er desværre ligeså tåbeligt at "høre" på,som Cimbombom,med hans ynkelige forsvar,af Danmarks største forbryder-gruppper. Hvordan fanden...observerer du en bedetæppe bilist.Har de røven oppe i forruden?????? Du mener vel ikke de perkere,der gør det indre København usikker i deres skramlekasser af (stjålne) BMW`er,med vanvidskørsler.

Har du været i moskeen,på dine blødende knæ (nå,nej,der må være hård hud) og ham foran dig,har sluppet en "lille vind",grundet overdreven brug af khat. For du virker rimeligt omtåget.

M.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 12-08-12 22:20

Citat
DFerne er åbenbart kede af at Pia forlader dem. Så nu skal de lige ud med alle deres frustationer

Cimbombom...gem dine fantasterier.Jeg kan "berolige" dig med at Kristian Thulesen Dahl,vil sandsynliggøre endnu mere,hvad den islamiske pøbel,foretar sig i vort land.

M.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 12-08-12 22:35

Såvidt jeg erindrer,var Cimbombom fremme med nogle bevingede ord,fra "Klogskabens træ",om at DF vælgere havde en minimal IQ.

Nu kunne det være interessant,at vide fra hvem og hvorfra,denne test er fremkommet.

Og hvordan man måler de forskellige partiers vælgertilslutning,på intelligensen.

Kom nu frit frem,Cimbombom.For du ved noget jeg ikke ved.Og her har du chancen,for at belære mig.

M.

Kommentar
Fra : prio

Dato : 12-08-12 23:02

Citat
perkere,der gør det indre København usikker

Citat
den islamiske pøbel

Det er da uhyggeligt, så skinger du er blevet på det sidste, Mosebaek.

Man kan godt være imod - og meget utryg ved - den store muslimske indvandring over en relativt kort årrække.

Man kan også godt være frustreret over de mange kriminelle indvandrere og integrationen, der halter langt bagud.

Men hvem tror du, det gavner, med det svinske sprog???

Tror du, at du taler Dansk Folkepartis sag? - næppe, de forsøgte for år tilbage at slippe af med landsbytossernes fanskare.

Så højrefløjen? - næppe, de ville heller ikke vide af dig.

Citat
DF vælgere havde en minimal IQ

Tja, Cimbombom ser sig måske bare omkring på Kandu, og skal åbenbart ikke lede så længe

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 12-08-12 23:25

Jeg resonerer mig frem til at kontanthjælpsmodtagere,må være blandt de lavest uddannede.(Høres dagligt i medierne).Selvfølgeligt ingen regler,uden undtagelser.

D.v.s at ifølge Cimbombom`s konklusioner,er DF`s vælgere er for det meste kontanthjælpsmodtagere.

Deri tror jeg du ta`r grueligt fejl (som i det meste andet du skriver).Kontanthjælpsmodtagere hører pr definition,til på venstrefløjen.

Iøvrigt synes jeg Cimbombom,er blevet noget fåmælt......er måske ved at underbygge sine påstande,i skriftlig form....som jeg glæder mig meget,til at se resultatet af.

M.

Kommentar
Fra : prio

Dato : 12-08-12 23:39

Nu kan man jo ikke sætte lighedstegn mellem lav uddannelse og lav intelligens, der er meget andet, der spiller ind.

DF's vælgere ses her:
Citat
Partiet står stærkt blandt almindelige arbejdere og lavtlønnede. Partiets vælgere er især mænd, og der er også mange pensionister i partiets vælgerskare. Blandt partiets vælgere ses også mange med kort uddannelse. Især partiets stramme indvandrerpolitik har tiltrukket mange vælgere.

DF er faktisk det parti, som har den største andel af arbejdere blandt partiets vælgere. På denne måde kan partiet kalde sig landets største arbejderparti.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 12-08-12 23:43

Citat
Det er da uhyggeligt, så skinger du er blevet på det sidste, Mosebaek.

Som man råber........så svarer man.........

Citat
Tror du, at du taler Dansk Folkepartis sag?

Ved det ikke......har aldrig været medlem......har vistnok stemt på dem een gang.Gør det måske igen.

Citat
Så højrefløjen? - næppe, de ville heller ikke vide af dig.

Næh.....for på flere punkter er jeg enig med Enhedslisten.......

........jeg er sku min egen herre.......og prøver at se fornuften,uanset partifarve.
Og jeg har da flere "røde" venner,der også kan se den tiltagende galskab i vort land.

M.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 13-08-12 00:04

Nu kan det altid diskuteres hvem der er de kloge, og hvem der er de mindre kloge.
Lad give et par eksempler.
Euro afstemningen, hvor Polle Narrehat, Marianne Håndtaske og Uffe Elle Bellemand, alle på papiret kloge hoveder, tordnede imod den del af den danske befolkning, der blankt sagde nej tak til euroutopien, med ordene; "Det er kun de dumme, den mindre begavede, der siger nej til euroen fordi, hvis vi ikke siger ja til euroen vil danmark gå fallit, renterne vil stige...osv i den samme bedrevidende politiker lirum larum"
Vi - dansken, fandt hurtigt ud af, hvem der var de kloge. Behøver jeg at sige, at det ikke var Polle Narrehat, Marianne Håndtaske - eller for den sags skyld, snøvlemulen Elle Bellemand.
Husker I Marianne ? Hun hylede og skabte sig som en lille forkælet snotunge, der ikke fik sin vilje, over den danske befolkning ikke ville gøre som de 3 kloge orakler ville.

Nu vil de Radikale sælge ud af dansk kultur. Væk med Dannebrog, Ramadanfesten skal forherliges, folkekirken udvandes af en skabsmuslim, på flere skoler er det forbudt at synge de go'e gamle julesalmer, altsammen fordi muslimer ikke kan fordrage kristendommen. Hvis en almén dansk borger tillader sig at protestere, er det enten fordi, han er racist eller nazist, ekstrem højrenational - eller bare dum, fordi han ikke kan se, at danmark bliver skam kulturberiget af muslimsk masseindvandring

Socialdemokratiet med skatteålen i spidsen, gør ikke noget. Nej nej, hun har travlt med at gøre sig klar til at være EU-præsident, fordi hun er skam European by heart og kan slå Barroso, som hun også slog Fogh....Vor herre bevares da. Når skatteålen ikke fører "valgkamp" i EU, har skatteålen travlt med at belægge danske varer med store afgifter, at folk valfarter til sverige og tyskland for at handle billigt ind, hvilket resulterer i, at flere og flere danske virksomheder simpelthen drejer nøglen om - selvfølgelig med arbejdsløshed tilfølge.
Her kommer så næste logiske regeringsbeslutning; "vi lukker bare flere indvandre ind i tilfælde af, at der kommer gang i hjulene igen" De indvandrere regeringen lukker ind til livvarig forsørgelse + deres efterkommere - ikke at forglemme, ejer ikke det, der ligner en uddannelse der kan bruges i samfundet.

Alt imens Enheds utopilisten gør sig klar til revolution, hvor kun en tandbørste ikke er fælledseje.

Tommy.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 13-08-12 00:07

Citat
DF's vælgere ses her:

Dine citater mangler en kilde.Er de fra:www.arbejderen.dk/
http://avisen.dk

Nu vil jeg gå til ro.Men glæder mig meget til nogle oplysende kommentarer,fra Cimbombom og prio.

M.

Kommentar
Fra : prio

Dato : 13-08-12 00:18

Citat
Dine citater mangler en kilde

- er fra bogen "Samfundsfag C" af Claus Lasse Frederiksen:

http://samfundsfagc.systime.dk/index.php?id=253

Kommentar
Fra : prio

Dato : 13-08-12 01:05

Jeg tror som sagt ikke på, at man succesfuldt kan blande større grupper af så forskellige kulturer som den muslimske og den kristne.

Hvor i verden er det lykkedes? - hvor i Europa?

Det kan måske i en periode gå udmærket, men på et eller andet tidspunkt vil forskellighederne skabe splid i samfundet.

Mange af de muslimer, vi har taget imod i Danmark er oven i købet uuddannede, ofte analfabeter, og fra så fremmedartede kulturer, at det fra starten virker håbløst at integrere dem.

Hvad er det blevet til indtil nu?
Kun had, voldsom kriminalitet, kæmpe frustrationer og enorme udgifter til forsørgelse.

Den muslimske indvandring i de sidste 50 år er endt med at blive samfundsødelæggende.

Det er ikke muslimernes skyld - selvom de da også har et ansvar - det er politikerne, der ikke har været deres opgave voksen, og ikke har lyttet til befolkningens protester i de sidste årtier.

Hvad lovede Socialdemokratiet og SF inden sidste valg?
At bibeholde den stramme udlændingepolitik - endnu en løgn!

Starthjælpen er afskaffet.
Kontanthjælpen forbedret.
Lempelse af udvisningskrav for kriminelle asylansøgere.
Asylansøgere (også afviste!) ud af centrene - og i egen bolig - efter ½ år.
- og mange flere lettelser af VK-regeringens stramninger.

Tidligere gjorde den stramme udlændingepolitik, at fx somaliere flygtede til andre europæiske lande (oplyser Dansk Flygtningehjælp).
Nu søger de igen mod Danmark, fordi det er rygtedes, at forholdene her er forbedrede.

Jeg FORSTÅR det ikke, vi kan da ikke blive ved med at huse og forsørge mennesker fra den anden side af verden?

Det må kunne lade sig gøre at disse mennsker bliver hjulpet i deres nabolande - og så gerne med økonomisk støtte fra Danmark.

Er vi ikke blevet klogere efter 50 års erfaringer?

Jeg kender ikke mange danskere, der ikke er utrygge ved de problemer, som den mislykkede udlændingepolitik har skabt.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 13-08-12 13:13

http://politiken.dk/politik/ECE1714843/torben-skal-nemmere-kunne-hedde-tina/

De ret så gale Radikale ønsker nu, at kønsbegreberne skal udvandes. Bertha skal nu hedde Poul - og så kan Poul evt. hedde Kisser.
CPR nr. endetal - lige eller ulige, indikerer jo som bekendt at der er tale om en mand - eller en kvinde - væk med det.
Hvis jeg har lyst, kan jeg - ifølge De Radigale, iklæde mig kvindetøj og smutte til hofbal hos dronningen, som sikkert i dagens anledning har iført sig svalehale med tilhørende sorte herresko - og gemalen iført sig en flot nedringet aftenkjole med dertil hørende højhælede sko- intet unormal i det, nej nej, det er skam meget normalt - ihvertfald efter Radikal målestok.

De Radikale har jo altid ment de kunne gå på vandet. Selvfølgelig da, de mener jo selv, at de skabte det våde element på 3. dagen - i samme åndedrag, som de skabte ild og jord.
Snart forlanger De Radikale vel også, at det er mænd der skal føde børnene...og mændenes plydrekok skal afskaffes ved lov. "nogen" forældre er åbenbart enige, siden de ved fødslen af drengebørn begynder at skære et stykke af forhuden....

FOR HELVEDE DA...... jo før vi får væltet den regering, desto bedre.

Tommy.

Kommentar
Fra : Cimbombom

Dato : 13-08-12 14:51

Citat
Såvidt jeg erindrer,var Cimbombom fremme med nogle bevingede ord,fra "Klogskabens træ",om at DF vælgere havde en minimal IQ.

Det har jeg så aldrig skrevet. Men okay hvis i ser jer selv som mindre kloge... skal i da have lov til det.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 13-08-12 18:22

Cimbombom, du skulle hellere fortælle os om alt det gode du ser i fri og uhæmmet muslimsk indvandring. Spring lige den der, med grønthandleren og taxichaufføren over.

Tommy.

Kommentar
Fra : Cimbombom

Dato : 13-08-12 20:11

Der findes både gode og dårlige folk inden for alle trosretninger. Hvorfor skal en bestemt gruppe hænges ud..

Hvis nogen begår en kriminel handling, skal de have den samme straf uanset om de er, muslimer, kristne, jøder, eller noget helt tredje.

Måske du hellere skulle prøve at se det gode i folk, i stedet for kun at lede efter det onde i dem.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 13-08-12 20:51

Okay Cimbombom, jeg troede ikke, du gik rundt med lukkede øjne - og du bor sandsynligvis heller ikke i København, Odense eller Århus.

Lad os kaste vores blik på Malmø - en by dejlig nær København..

Citat
Liberale D. Karsboel: Multikulturelle Malmø er i dag lige så charmerende som ‘en overkørt dræbersnegl’

“Sverige undergår i disse år voldsommere forandringer. Dette gælder både i historisk, økonomisk og kulturel forstand. En enorm indvandring har udsat landet for vel nok de største ændringer noget vesteuropæisk land har set siden 1989.

Og det er endda spørgsmålet, om murens fald overhovedet udgør en større og vigtigere begivenhed end følgerne af den svenske masseindvandring. De demografiske ændringer er historiske. …

Sverige var for 40 år siden et land karakteriseret ved meget stor og begrundet tillid mellem mennesker. Men kriminaliteten i Sverige er eksploderet sideløbende med indvandringen. Fra 1975 til i dag er befolkningstallet steget med 16 pct. til knap 9,5 mio., men antallet af seksualforbrydelser er steget med 873 pct. I det samme tidsrum er voldsforbrydelserne steget med 329 pct. – begge tal ifølge Sveriges Statistik. …

Disse tal omtales ikke i danske og svenske medier, som nægter at problematisere masseindvandringen. De negative følger bliver utroligt nok stort set aldrig omtalt i svenske medier – og kun sporadisk i danske og i øvrige landes medier. Men de eksisterer, og almindelige svenskere lider under dem. Mens vi i Danmark kan undre os over, hvordan politiet på det nærmeste har opgivet visse ghettoområder, har dette foregået i langt større omfang i Sverige.

Malmø har på få år udviklet sig til at være et ekstremt ubehageligt sted, som vel leder ens tanker på dystopiske fremtidsfilm som Flugtaktion New York med Kurt Russel som Snake Plissken (1981). Byen er i dag lige så charmerende som en overkørt dræbersnegl. Det kan det socialdemokratiske bystyres agitprop-kampagner ikke ændre på.

Politiet har reelt givet op over for den eksplosion i kriminalitet, som byen har været udsat for det sidste årti, og jøder kan ikke længere færdes frit og trygt på gaden, idet de ofte overfaldes af muslimer. Langt størstedelen af Sveriges større byer vil inden for få årtier have flertal af ikkevestlige indvandrere og disses efterkommere. Det kan nu slås fast med matematisk sikkerhed – alene pga. forskellen på fødselsraterne mellem etniske svenskere og indvandrere. Allerede nu er omkostningerne relateret til indvandringen enorme – selv efter beskedne estimater. …

Malmø viser, hvad der kommer til at ske. … Jeg er liberal og har som udgangspunkt intet imod indvandring, men den skal ikke være subsidieret med nogen som helst velfærdsydelser. Og det skal være muligt at smide asociale og uproduktive mennesker ud af landet, så det er umuligt for disse at komme ind igen. Samtidig skal indvandringen ske i et tempo, hvor indvandrerne for at kunne klare sig ordentlig, adopterer en liberal grundindstilling og herunder respekt for andre mennesker, deres integritet og deres ejendom.

Det er ikke værtslandets opgave at ændre sin kultur for at kunne gøre sig til over for mennesker, som ikke deler en liberal grundindstilling samt viljen til at være selvforsørgende. Masseindvandring fra ikkevestlige lande er ganske enkelt ikke kompatibel med disse værdier, og derfor fører den til økonomisk ruin og kulturelt armod.“

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 13-08-12 22:57

- Og skulle vi lige tage denne artikel med....

http://www.kristeligt-dagblad.dk/artikel/474028:Kultur--Winkel-Holm--Ramadan-fest-paa-DR-skaber-religioes-ubalance

Desværre er jeg - ligesom alle andre danskere, tvunget til at betale licens til DDR. Men jeg ønsker ikke mine penge går til forherligelse af en middelalder ideologi.
DDR skulle hellere vise hvad islam oprigtigt står for, fx stening af en mor og sit lille barn på byens torv. Steningen blev foretaget fordi, moderen angivelig havde været utro.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 13-08-12 23:13

Ja, Malmø er et eksempel på hvad der kan ske.

I nogle områder af byen må posten deles ud under eskorte da grupper af indvandrere ikke kan døje synet af tjenestepåklædning, noget vi også har set lidt af idet folk fra hjemmehjælpen er blevet jaget ud af områder.
I forbindelse med en indbrudsbølge i Volsmose har forbryderne ordret sagt til politiet at de går efter adresser med danske navne for at fordrive danskerne fra "indvandrernes eget område".

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 14-08-12 09:18

Udenlandske tyvebander: Danske fængsler er rent ferie

https://den-korte-avis1.clients.ubivox.com/relay/483790/26444825/

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 14-08-12 10:31

Jeg kan konkludere at Cimbombom,er en kedlig ka`l,der sådan set ikke er en diskussion værdig.
Uanset hvor meget han bliver fodret med fakta,formår han at bøje af,med nogle ynkelige,lunkne kommentarer,der absolut ikke har hold i virkeligheden.

Hans yndlingsaversion,er at nedvurdere en (temmelig stor) dansk vælgergruppe.En øvelse der falder tilbage på ham selv. (Tyder på hans egen IQ,ikke er specielt høj).

Hans/hendes argumentation,minder meget om en umodent teenagers.Jeg sidder virkelig tit og tænker på,om det er en person på en 14-15 år,jeg "diskuterer" med.

M.

Kommentar
Fra : prio

Dato : 14-08-12 13:57

Citat
Jeg kan konkludere at Cimbombom,er en kedlig ka`l

Mosebaek, jeg vil ikke give dig ret i din kritik af Cimbombom - læser du overhovedet, hvad folk skriver???

Cimbombom virker som en fornuftig, moden fyr, som aldrig bliver ubehagelig og skinger i sine skriverier.

Jeg er ikke politisk enig med ham, men vil påstå, at hvis de fleste muslimer opførte sig som ham, ville vi nok ikke stå overfor de massive integrationsproblemer, som vi nu engang gør.

Kommentar
Fra : Cimbombom

Dato : 14-08-12 14:47

Mosebæk jeg er uenig i dine holdninger omkring integrationspolitiken. Og jeg vil ikke være med til det mudderkasteri, som jeg syntes debatten er ved at udvikle sig til.

Jeg syntes prio er kommet med nogle gode indlæg. Som i andre kan lære noget af.

Mvh.
Cimbombom.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 14-08-12 15:47

Citat
Og jeg vil ikke være med til det mudderkasteri,

Nej....okay! Jeg tror også nedenstående,taler for sig selv:
Citat
DFerne er åbenbart kede af at Pia forlader dem. Så nu skal de lige ud med alle deres frustationer

Citat
Det har jeg så aldrig skrevet. Men okay hvis i ser jer selv som mindre kloge... skal i da have lov til det.

Cimbombom,du lider af et DF syndrom.Hvis du er uenig med nogen politisk,må de helt aut. tilhøre Dansk Folkeparti.For dig er DF,et velsignet skældsord.(Er det en del af budskabet i moskeen).

Det er en lovligt indvalgt parti,i det Danske Folketing.Kører fuldstændig efter demokratiske principper.
(Til forskel fra vore "ærede gæster",der gør alt hvad de kan,for at nedbryde f.eks. vore lovhåndhævere).Er det et tegn på højt intelligens???

Een evne jeg misunder lidt,er evnen til at fokusere mod målet....nemlig at plyndre den danske stat,så meget som muligt.Bl.a. "Sort" arbejde,sort handel."Mig ikke vide,der er noget der hedder skat,eller moms".

Men jeg er stadigvæk interesseret i at få forklaret,hvordan du opdeler den DANSKE vælgerbefolkning i IQ.
Hele mit liv,har jeg stemt VENSTRE (ikke til venstre) - en gang. Har jeg så en lidt højere intelligens.

M.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 14-08-12 19:32

Mudderkastning!!???? Ordet mudderkastning betyder noget i retning af "grundløse/usande beskyldninger"

Cimbombom, jeg har ikke skrevet et eneste usandt ord i de indlæg, jeg har skrevet her i tråden - ikke et eneste.
Du må forstå, Cimbombom, at efterhånden har de fleste danskere fået nok af muslimernes krævementalitet om, at vi hele tiden skal lave vores samfund om, fordi de skal leve og bo i danmark - og samtidigt dyrke deres middelalderlige ideologi - religion kan det næsten ikke være, hverken Gud eller Allah er så djævelsk og menneskefjensk.

Jeg personligt, har intet i mod indvandring, men jeg forlanger fanden fløjtme lidt ydmyghed fra gæsten, som fx., at gæsten retter ind efter den husorden danmark endnu engang har - og jeg forlanger, at jeg selv og mine medborgere kan gå fredeligt og roligt på gaden, uden at blive anråbt og overfaldet af utilpassede snothvalpe.

Prøv dog at tilpasse Jer samfundet, tag en ordentlig uddannelse og lev et fornuftigt liv i det demokratiske samfund danmark er - I har alle muligheder.

Tommy

Kommentar
Fra : prio

Dato : 14-08-12 20:14

Citat
Cimbombom, jeg har ikke skrevet et eneste usandt ord i de indlæg

Som jeg læser det, var det nok Mosebaek, at den bemærkning var rettet imod?

Mosebaek er blevet fuldstændig hysterisk med sine personangreb på det sidste, jeg fatter ikke, hvad der går af ham.

Hvad Cimbombom angår, synes jeg, at det er dejligt med en Kanduer, der tør stå frem som muslim i disse debatter
- og der er vel ingen, der forlanger, at C. skal undskylde for hverken alle kriminelle flygtninge/indvandrere eller den danske forfejlede integrationspolitik?

I stedet bliver han misbrugt som prügelknabe - og det er noget svineri!!

Citat
Prøv dog at tilpasse Jer samfundet, tag en ordentlig uddannelse og lev et fornuftigt liv i det demokratiske samfund danmark er - I har alle muligheder.

Jamen, det er jo netop det, han gør - Cimbombom - tager sig en uddannelse, opfører sig ordentligt, deltager i debatter - og tillader sig at have en mening!

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 14-08-12 20:34

Citat
Jamen, det er jo netop det, han gør - Cimbombom - tager sig en uddannelse, opfører sig ordentligt, deltager i debatter - og tillader sig at have en mening!
Jeg intet om Cimbombom - om han er muslim er ej - uddannelse eller ej, hvor skulle jeg vide det fra..?

Jeg ved bare, at Cimbombom tager de utilpassede muslimer i forsvar- ergo, han må så være en af sympatisørene til det ragnarok danmark har tilgode.

Tommy

Kommentar
Fra : prio

Dato : 14-08-12 20:49

Citat
Jeg ved bare, at Cimbombom tager de utilpassede muslimer i forsvar

- og hvor har du så læst det henne, Tommy???

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 14-08-12 21:57

Citat
Mosebaek er blevet fuldstændig hysterisk med sine personangreb på det sidste, jeg fatter ikke, hvad der går af ham.

Det er jo så din opfattelse,prio. Og fred være med det.

Men hvis man "stikker snuden frem",med nogle "smarte" og letkøbte bemærkninger,må man også være parat til,"at få svar på tiltale".

Og det irriterer mig i den grad,at manden,eller hvad man nu skal kalde personen,insinuerer at jeg skulle være medlem af DF. Hvor fanden har han den viden fra. Fuldstændig grebet ud af den blå luft. Jeg kunne,"med samme viden", kalde ham for f.eks. bøsse.Ville det være særlig sagligt??

Jeg har ALDRIG været medlem af et politisk parti. Så hvis Cimbombom fortsætter hans "falbelader",må han finde sig i,at det bliver besvaret.

NB.:Jeg stemmer nok på DF næste gang.....efterhånden det eneste værn vi har,mod tyraniet.

M.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 14-08-12 22:28

Citat
Jamen, det er jo netop det, han gør - Cimbombom - tager sig en uddannelse, opfører sig ordentligt,

Jamen,når du siger det prio,tror jeg da på det. Du har åbenbart nogle andre forudsætninger,end jeg har.

Jeg kender bare hans påstande,her fra Kandu....og det bedømmer jeg ham ud fra.

M.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 14-08-12 22:55

Citat
og hvor har du så læst det henne, Tommy???

Jeg må sige som Mosebaek; Jeg kender bare hans påstande, her på Kandu - og det bedømmer jeg ham udfra.

Og Prio, skal vi gå tilbage til det, som tråden handler om - om dansken ikke snart er kulturberiget nok.
Tak for det!!!

Nu skal hele den europæiske kultur nedrakkes. Hvem skal betale for det show ?...Dig og mig.
http://denkorteavis.dk/2012/dr-giver-sendetid-til-at-fordreje-nationalstaternes-betydning-i-europa/?utm_medium=newsletter_ubivox&utm_source=20120814_DEN%20KORTE%20AVIS%2014.august%202012&utm_campaign=DEN%20KORTE%20AVIS%2014.august%202012

Tommy.

Kommentar
Fra : prio

Dato : 14-08-12 23:19

Citat
Jeg ved bare, at Cimbombom tager de utilpassede muslimer i forsvar

Citat
- og hvor har du så læst det henne, Tommy???

Tommy, du anklager en person for noget, men kan ikke fremkomme med et eneste eksempel!!

- ja da, skynd du dig bare tilbage til det, tråden handlede om - i en helvedes fart

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 14-08-12 23:21

Chokerende tal...http://www.bt.dk/krimi/nye-tal-chokerer-paa-borgen-hver-tredje-fange-er-udlaending

At tallet er så stort, havde jeg i min vildeste fantasi ikke drømt om.

Tommy.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 14-08-12 23:30

Citat
Tommy, du anklager en person for noget, men kan ikke fremkomme med et eneste eksempel!!

- ja da, skynd du dig bare tilbage til det, tråden handlede om - i en helvedes fart
Jeg mener stadig det jeg skrev!

Prio, hvorfor tror du, jeg vil diskutere Cimbombom med dig ? Det er jo tidsspilde. Cimbombom kan selv komme på banen.

Tommy.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 15-08-12 09:05

Sidste nyt fra De Radigale.
Begå grov vold og få folkeskolens 10. klasse afgangseksamen som præmie.
Slå et andet menneske til lirekassemand og studentereksamen er sikret.
Begå overlagt mord og udløs en højere uddannelse som præmie.

Nogen - nok ikke enhedslisten, kunne finde på at spørge om; Hvad med ofret??
Ifølge De Radigale: Ofret?? Nååeee ja, ofret!! Hmmmm.....op i røven med ofret.... Ofret har jo fået sin præmie.

Tommy.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 15-08-12 10:13

Citat
Sidste nyt fra De Radigale.
Begå grov vold og få folkeskolens 10. klasse afgangseksamen som præmie.
Slå et andet menneske til lirekassemand og studentereksamen er sikret.
Begå overlagt mord og udløs en højere uddannelse som præmie.

Nu er det jo lige netop ved grov vold og længere fængstelsstraffe at de ikke får den alternative mulighed.

Jeg går dog mere ind for samfundstjeneste da netop unge der begår småkriminalitet ikke er særligt interesseret i skolen, og det er ikke bare utilpassede indvandrere, sådan har det altid været, også i min barndom for længe siden hvor "almindelige" pæredanske ungdomsbøller var dem der forstyrrede freden.

Det er nu sjovt at se noget fra USA`s fængsler, her er der arbejds-og skoletilbud for alle, også for de der aldrig slipper ud, for åben TV-kamera siger nogle af de værste forbrydere at de er glade for det og indrømmer blankt at når de kommer tilbage til cellerne bare få timer er de parate til at tæve andre til plukfisk, det tænker de slet ikke på når de er aktiveret.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 15-08-12 11:20

Citat
Nu er det jo lige netop ved grov vold og længere fængstelsstraffe at de ikke får den alternative mulighed.
Det er nok en sandhed med visse modifikationer, LuffeA.
Sandheden er jo den, at mange indsatte læser sig til en uddannelse imens de afsoner. Evner de indsatte ikke at læse - fx. til en højere uddannelse, så er der jo altid Meyers køkken, hvor de kriminelle kan blive stjerner for en aften.

Og stadig - hvad med ofret ? Hvem tager hånd i hanke med ham/hende??

Tommy.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 15-08-12 13:15

Citat
Og stadig - hvad med ofret ? Hvem tager hånd i hanke med ham/hende??

Ikke mange som systemet er indretter. Mange kommer aldrig helt over traumet efter et groft overfald, de mister jobbet, senere sygedagpenge m.v. og bliver behandlet på lige fod med andre i det kommunale system........altså total nedtur hvis en personforsikring heller ikke vil hjælpe.

Alt imens voldsmanden spjælder den et år og får en uddannelse

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 15-08-12 14:31

Som paradoks til uddannelsestilbud til de kriminelle, kaldes sundhedsministeren og social ministeren i samråd. Årsagen er, at kommunernes seneste spareøvelse rammer svage, syge borgere hårdt.
En række kommuner har simpelthen valgt at lukke behandlings- og rehabiliteringstilbud til patienter, der eksempelvis er ramt af en hjerneskade efter et trafikuheld, en blodprop , overfald eller apopleksi.

Ni af 23 tilbud er foreløbig lukket, og flere er lukningstruede.

Ærgerligt, at omtalte syge mennesker ikke evner at slå et par sagesløse folkepensionister til lirekassemænd, så var der blevet draget omsorg for dem.

Tommy

Godkendelse af svar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 15-08-12 18:00

Tak for svaret Mosebaek.

Mvh.
Tommy.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 16-08-12 10:20

Selv tak Kaptajn-Tommy.Ja,vi har næsten samme syn,på "de dele".Og med os,tusindvis af andre danskere.Der så bare lever en stille og rolig hverdag,uden at protestere.

Den samme passive mentalitet,så vi jo også op til,og under besættelsen.
Det er jo nok ikke,gået op for den danske befolkning....endnu,at vi er besat igen.

Men det vil ske en dag,før eller siden.Katastrofen bliver bare større,jo længere tid der går.

VH. M.