/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Hvor bliver Ella Elonora Marie Møller fø
Fra : 2601
Vist : 1196 gange
400 point
Dato : 11-08-12 03:40

Hvor bliver Ella Elonora Marie Møller født den 30. april 1919 i Apostel sogn i København, Københavns amt???

Jeg har søgt i Apostel Kirkebog uden at finde hende.
Da hun bliver gift 12. april 1940 på Københavns Rådhus, Vor Frue sogn i København, Københavns amt står der:
Nr. 1247/1940.
Holger Eugen Robert Madsen
Rigshosp. København
Lagerarbejder
Laksegade 20
Ugift
Vidnernes Navn, Stilling og Bopæl:
1) Helle Rehlting
2) Inga Steen
Magistratens 1. Afdeling.
Den Myndighed, der har udstedt Attest om, at Bevislighederne er i orden, samt Attestens Udstedelsdato:
L.Y. 1707.
Ella Elonora Marie Møller
Apostelkirkens Sogn Kbhvn.
Æskearbejderske
Laksegade 20
Ugift
Vidnernes Navn, Stilling og Bopæl:
1) Helle Rehlting
2) Inga Steen
Magistratens 1. Afdeling.
Den Myndighed, der har udstedt Attest om, at Bevislighederne er i orden, samt Attestens Udstedelsdato:
L.Y. 1707.

Jeg har prøvet at finde hende via Politiets registerblad , hun står der ikke.

Nogle der kan sige mig hvad jeg gør forkert?

På forhånd tak for hjælpen.

Accepteret svar
Fra : vith

Modtaget 400 point
Dato : 11-08-12 10:26

Ifølge opslag 290 i KB 1914-20 Apostel er hun født 30 december 1919.

Godkendelse af svar
Fra : 2601

Dato : 11-08-12 11:10

Tak for svaret vith.

Nej mange gange tak for svaret. Jeg skylder dig nogle point fra sidst så jeg har hævet det med 100 point, men jeg skylder dig stadig for din store hjælp fra sidst.

Hav forsat en god dag.

Med venlig hilsen

Kommentar
Fra : vith

Dato : 11-08-12 12:15

Hej 2601

Det er altid en fornøjelse at hjælpe andre slægtsforskere, så du skylder mig ikke noget.

Rigtig god dag til dig

hilsen
vith