/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
o.v.n. grøn pil?
Fra : ans
Vist : 540 gange
50 point
Dato : 10-08-12 09:21

Hej o.v.n.

Kandu har nu annulleret åbne spørgsmål, der var mere end 3 måneder gamle. Alene i kategorien "biler" er 50 spørgsmål blevet annulleret

Den grønne pil virker nu efter hensigten i Google Chrome.

Virker den også på alle dine computere

God weekend

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 10-08-12 11:34

Tak i lige måde
jo jeg kontrollerede lige i spørgsmålet om den ondartede virus, den pilen virker og jeg kan se hvem der har skrevet i tråden, uden at at rulle ned gennem alle indlæg.
Men nu er der problemer med smiley'erne, du ryster på hovedet og siger no way i spørgsmålet, når jeg skriver : - ) tror jeg at der kommer et lille glad ansigt, men det bliver til= jeg har ikke prøvet med andre end den glade og solen, men er der problemer så kan der sikkert blive en masse sjov ud af det, hvis ikke man ser forhånds visning før der klikkes på Send

Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-08-12 11:44

Jeg ser da kun : - ) = en glad smiley.

Du kan jo bruge "luppen" til højre, så kan du se hvordan dit indlæg kommer til at se ud, før du trykker på send

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 10-08-12 11:49

Det gør jeg også, altså klikker på luppen, er det kun hos mig at den glade smiley vises forkert? Du har 2 smiley'er som ryster på hovedet i spørgsmålet, og 1 i dit andet indlæg, de 2 grinende ansigter vises godt nok korrekt det her er en forvirret smiley, vises den korrekt?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-08-12 11:54

Hos mig vises den den glade smiley korrekt.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-08-12 11:55

den vises også korrekt.

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 50 point
Dato : 10-08-12 12:06

Nu er der også korrekt visning her, jeg slettede gamle internet filer og småkager, og så pludselig ser alting ud som det skal måske der var noget gammelt Kandu halløj i midlertidige filer som gav en forkert visning

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 10-08-12 14:56

er dette en glad smiley, efterfulgt af en sur en. hihihi

Sorry - det er ikke sjovt når tasterne ikke vil det de skal. :)
Mit tastatur hopper rundt i teksfeltet her og skriver videre derfra nogle gange.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-08-12 15:27

Eyvind, hopper dit tastatur?

o.v.n. skrev følgende i et andet spørgsmål, hvor en bruger havde samme fejl:

"har du slået kompabilitetsvisning til? Det er nødvendig når du bruger Internet Explorer, Kandu er langt begefter hvad angår kompabilitet i diverse browsere:
windows.microsoft.com/da-dk/internet-explorer/products/ie-9/features/compatibility-view
funktionen er også i Internet Explorer som vi bruger med XP "

Når jeg bruger IE har jeg også den fejl. I Google Chrome virker det

Det må kandu rette, for irriterende er det

Så sender jeg igen en email til kandu. De var hurtige til at rette ovennævnte fejl i mit "spørgsmål" Jeg sendte en email i går og fejlen blev rettet samme dag.

Lige nu bruger jeg IE og kan slet ikke følge med i de sidste linier.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 11-08-12 11:06

Det er ikke bare hos Kandu.
Det er i IE6 / Ie7 / IE8 / IE9 og Chrome og Chromium og firefox og skriveprogrammer.
Og alle windows og Linux styresystemer.
Min ordblindhed fanger det ikke altid.

Det er måske min mus og eller den bærbares driver til tastaturet, men jeg må ikke få en nu computer så længe denne virker nogenlunde.

Godkendelse af svar
Fra : ans

Dato : 16-08-12 20:33

Tak for svaret o.v.n..

Så langt så godt.

Nu banker weekenden igen på døren ... tiden går for hurtigt

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 17-08-12 01:07

Citat
tiden går for hurtigt
der er vi enige, det er jo ikke ret lange siden sidste weekend, god weekend

Der var igen problemer med smiley visning torsdag formiddag hos mig