/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Runtime Error
Fra : Eyvind
Vist : 435 gange
220 point
Dato : 29-07-12 19:57

Er det kun mig som får denne side en gang i mellem

Citat
Server Error in '/' Application.

Runtime Error

Description: An application error occurred on the server. The current custom error settings for this application prevent the details of the application error from being viewed remotely (for security reasons). It could, however, be viewed by browsers running on the local server machine.

Details: To enable the details of this specific error message to be viewable on remote machines, please create a <customErrors> tag within a "web.config" configuration file located in the root directory of the current web application. This <customErrors> tag should then have its "mode" attribute set to "Off".

<!-- Web.Config Configuration File -->

<configuration>
<system.web>
<customErrors mode="Off"/>
</system.web>
</configuration>

Notes: The current error page you are seeing can be replaced by a custom error page by modifying the "defaultRedirect" attribute of the application's <customErrors> configuration tag to point to a custom error page URL.

<!-- Web.Config Configuration File -->

<configuration>
<system.web>
<customErrors mode="RemoteOnly" defaultRedirect="mycustompage.htm"/>
</system.web>
</configuration>

Ps. Der gives ekstra 10 point ved hurtig besvarelse.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 29-07-12 20:05

Citat
Der gives ekstra 10 point ved hurtig besvarelse.
det kan du sagtens love de 10 point kommer automatisk, hvis alt ikke der kommer en runtime error af længere varighed, Kandu har været hårdt plaget af den slags den seneste uges tid
Men helt ærilg: Venter du et svar? Teamet plejer vist ikke at komme ind i spørgsmål de ikke selv har oprettet

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 29-07-12 20:06

Nope, jeg ser den også ind imellem.
Kunne godt tænke mig at se et par log filer fra den server
Og behold du bare de ekstra point

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 29-07-12 20:09

Citat
de 10 point kommer automatisk
det havde jeg lige glemt

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 29-07-12 20:20

Jammen OVN, jeg ville bare vide inden jeg splittede min computer til ukendelighed.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 29-07-12 20:39

Det gør ikke noget at du din splitter mekanikken ad - hverken fra eller til, den fejl må du lære at leve med, lige som jeg har lært at leve med vampyrerne på bjælken over skrivefeltet

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 29-07-12 20:47

Mens jeg har dig OVN - Mint 11 / 12 / 13 hvad ville du foreslå, og hvorfor.

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 110 point
Dato : 29-07-12 20:59

Angående Mint så ser jeg ikke den store forskel, jeg har version 13 nu og har ikke mærket nogen stor i forhold til forgængerne, jeg valgte at hente Cinnamon som ser lidt anderledes ud som standard og har et utal af temaer og andre bruger tilpasninger, de gamle versioner bør fravælges når der ikke tilbydes opdateringer mere, typisk et halvt år efter udgivelse af en ny distro, version 9 og 13 er LTS distroer og der er opdateringer og support i 5 år

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 29-07-12 21:08

Ok så sætter jeg 13 ind i stedet for 12

Godkendelse af svar
Fra : Eyvind

Dato : 29-07-12 21:15

Tak for svaret o.v.n.. Og som lovet 110 point. Man skal jo ikke holde mere end man lover.
Men der er 5 i stedet for.

Kommentar
Fra : Eyvind