/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
fjerne " værktøjslinie"
Fra : lham
Vist : 826 gange
100 point
Dato : 06-07-12 14:36

Win XP Homeedit. SP3
IE8
Oppe i værstedsliniefeltet er der en linie hvor der helt til venstre er en gul "mærsk stjerne" efterfulgt af Favorites.
Hvordan fjerner jeg den linie med samt indhold af diverse sider, kan ikke finde den under VIS VÆRKSTEDLINIER ?

Er der nogen der ved hvordan man totalt fjerner en af siderne på linien fra ens PC altså ikke bare lukker den ned -men helt helt væk ?

Kommentar
Fra : transor

Dato : 06-07-12 14:50

I hvilket program er det du har den linie.

Vindows er et styresystem.
Det kan vise en startskærm, som altid forvinder og afløses ag skrivebordet med i koner . Men jeg kan ikke forestille mig noget med værksted i en linie der.

Så du må køre et andet program med en VÆRKTØJS linie, som du ikke kan lide.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 06-07-12 15:03

Højreklik på Favoritter og klik på Panelet Favoritter, så forsvinder linjen!

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 06-07-12 15:06

Højreklik på linien og fjern flueben ved favoritter

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 06-07-12 15:07

lige præcis,. dén,. kan du ikke fjerne separat,.. den er en fast del af IE browseren,
men du kan fjerne alle 'linier' mm. .. midlertidig ved at press F11 på tasteturet,
press F11 for at få dem tilbage.

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 06-07-12 15:09

Øhhh,.. mener på MIN pc,
altså IE 8, sp3 win XP.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 06-07-12 15:11

F11 er Fuldskærmsmode!

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 06-07-12 15:19

Citat
F11 er Fuldskærmsmode!

.... rigtig gættet,................................................

så vises kun sidens reelle indhold,.. uden andet overflødigt 'fyld'.
-------------------------------------------------------------------------
Citat
Højreklik på Favoritter og klik på Panelet Favoritter, så forsvinder linjen!

virker ikke på min PC.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 06-07-12 15:30

Citat
.... rigtig gættet,................................................

Det var ikke et gæt

Man kan os højreklikke lige ved siden af et Faneblad og vælge Panelet Favoritter fra!

Kommentar
Fra : lham

Dato : 06-07-12 17:32

Har prøvet alle jeres råd .

Ved at fjerne fluebenet ved Favoritter forsvinder kun de forrige "opslag"
"den gule stjerne" og tekst Favoritter samt igangværende opslag er stadig tilbage.
så måske har EA-HS ret i at linien som sådan ikke kan fjernes. F11 modellen ikke brugbar da alle værktøjslinier forsvinder !

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 100 point
Dato : 06-07-12 18:50

Du kan ikke fjerne (gul stjerne)Favoritter,
men linjen med link du har kan gemmes!
http://peecee.dk/upload/view/374125/full

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 06-07-12 18:52

Og hvis det er Foreslåede websteder du mener,
den kan du fjerne ved at højreklikke på det ikon og vælge slet/fjern!

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 07-07-12 06:21
Godkendelse af svar
Fra : lham

Dato : 07-07-12 07:49

Tak for svaret Klaudi.
det lader til selve linien kun kan "fjernes" ved at skifte til fuldskærm enten med F11 eller noget nede i redigit som jeg ikke tør.
da linien ikke kan fjernes kan jeg jo ligesågodt se den med alle de informationer den kan give 1

altså tilbage ved udgangspunkt-men blevet så "klog "