/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
HP Color LaserJet CV1017 MFP
Fra : jansler
Vist : 649 gange
179 point
Dato : 26-06-12 17:44

Jeg har lige købt en brugt HP Color LaserJet CM 1017, men den udskriver kun i sort.

Testsider, Side for brug, Selvtest /Konfiguration siderne kommer fint ud i farver, men når jeg skal udskrive et dokument i farver, så bliver det hele kun udskrevet i sort.

Hvis jeg tager en kopi, så virker farverne fint.

Er der en, som har et godt råd?

På forhånd tak.
Jansler

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 26-06-12 18:50

Læs brugsanvisningen

Kommentar
Fra : jansler

Dato : 26-06-12 19:00

Ja, hvis jeg havde en

Kommentar
Fra : jansler

Dato : 26-06-12 19:07

Naturligvis har jeg læst den som ligger på nettet. Men jeg har ikke fundet løsningen, derfor spørger jeg her!

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 26-06-12 19:28

Udskriv ses på skærmen, klik på indstillinger der skulle det være muligt at
vælge farve

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 26-06-12 20:44

Du skal gå ind i indstillinger og sætte den til farver, lige nu er den sikkert på gråtone.

Kommentar
Fra : jansler

Dato : 27-06-12 16:07

Hej igen

Det er mærkeligt. På andre printere kan jeg slå farven til og fra, men ikke på den som jeg har installeret: HP Universal Printing PCL6.

En der kan hjælpe med, hvor jeg sætter farven til?

Pft
Jansler

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 27-06-12 16:15

Har du installeret den rigtige driver, er der en elle alle farvepatronerne i?

Kommentar
Fra : jansler

Dato : 27-06-12 20:10

Hej

Jeg formoder, at det er den rigtige driver. Jeg søger på HP Color LaserJet CM1017 og er kommet ind på http://h20000.www2.hp.com/bizsupport/TechSupport/SoftwareIndex.jsp?lang=en&cc=us&prodNameId=1846084&prodTypeId=18972&prodSeriesId=1846080&swLang=8&taskId=135&swEnvOID=4063 og valgt: 1 - HP Universal Print Driver for Windows PCL6

Der er 3 farvepatroner og en sort patron i printeren. Den virker fint i farver, hvis jeg tager en fotokopi.

Har du et godt forslag?

Jansler

Accepteret svar
Fra : webnoob

Modtaget 179 point
Dato : 27-06-12 21:26

Nej, du skal tage den oven over og så skal du installere den i kompatibilitets mode for vista.

Godkendelse af svar
Fra : jansler

Dato : 28-06-12 17:23

Tusinde, tusinde tak.

Nu printer den på livet løs.

Rigtig god aften - og tak
Jansler