/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
printere der passer til patroner
Fra : lham
Vist : 557 gange
100 point
Dato : 26-06-12 12:48

Til en Epson SX 218 printer haves patroner

Epson T0711/891Sort
E71CEpson T0712/892Cyan
E71MEpson T0713/893Magenta
E71YEpson T0714/894

er der et sted hvor man kan se "alle" printere der er i handlen nu som bruger samme type patroner

Kommentar
Fra : poten

Dato : 26-06-12 13:47
Kommentar
Fra : lham

Dato : 26-06-12 13:57

poeten

jeg tror du har misforstået mit spørgsmål.

det handler ikke om at finde patroner til Epson SX218 , men om at finde printere der bruger samme patroner som pson X 218 anvender

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 26-06-12 14:23

Det er en lidt bagvendt måde.

Men hos www.billigmedien.dk kan du se hvilken type blæk en printer bruger................og så kigge dem alle i gennem.

Canon bruger nok ikke samme type som Epson, for så købte folk jo eks. ikke Epson patroner.

Kommentar
Fra : poten

Dato : 26-06-12 14:28

Eller også

Du må jo kunne se på patronerne - hvis de vel at bemærke ikke har været pakket ud - hvilke printere de passer til!

Ellers må du jo ned til en forhandler.

Det er jo helt klart, som Eyvind skriver, de passer jo ikke til andre typer maskiner end Epson!

Kommentar
Fra : lham

Dato : 27-06-12 12:09

Det er en uvejsom jungle
Ok antager mine patroner kun passer til Epson ( men hvorfor i grunden der laves da mange OEM produkter som bruges i forskellige Fabrikanters produkter -feks Hard Diske )

på patronens kasse RE-T0711 feks Black er der listet en masse printere den passer til men feks ikke den jeg faktisk bruger den til nemlig Epson sx218

ser man på
http://www.ycs.co/shop/product_info.php/products_id/66

er der væsenlig færre printere end på min emballage men igen ikke SX218

altså savnes stadig en komplet oversigt over printere ( sikkert kun Epson ) der vil kunne anvende RE-T0711

Kommentar
Fra : poten

Dato : 27-06-12 13:20

Ja, der er mange spørgsmål her i livet som kan være lidt mystiske og som man må lære at leve med ikke at kunne løse...

Accepteret svar
Fra : EXTERMINATOR

Modtaget 100 point
Dato : 27-06-12 20:19

tag det kig på denne side: http://www.112ink.dk/i2_productkb.php?id=14131&gclid=CKaCjqSE77ACFSU3cgodChnatA

men jeg kan jo ikke garantere at den er komplet

Godkendelse af svar
Fra : lham

Dato : 28-06-12 18:41

Tak for svaret EXTERMINATOR.

principielt var det lige dit svar jeg søgte

i dag 28-6
Svar fra Epson konsulent :

"Samtlige af de printere der benytter den patron er udgået for ca 2 år siden. Så der
er ikke nogen forhandlere der ligger inde med dem. Derfor mit svar.
Der kommer desværre en del ændringer gennem tiden på kapacitet, pris osv som gør at
der skiftes blæk serier ud med nye og efter planen forbedrede serier."

dvs alle printerne i 112 INK skemaet er udgået af produktion , så hvis der havde været et filter " printere i handel" ville listen have været tom

Ikke meget genbrugfilosofi over firma Epson !
så kan det nok ikke vare længe før jeg heller ikke kan købe "patroner" min SX218