/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
jakke
Fra : Miksi76
Vist : 336 gange
200 point
Dato : 19-06-12 23:26

Købte en jakke for ca. 6 år siden af mærket Keen, med noget der ligner strik ærmer. købte den i Marcus i Århus, er der en der ved hvor den kan købes idag?

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 20-06-12 02:12

Mon ikke den er gået ud af produktion så?
Moden skifter, men du kan vel finde noget tilsvarende.
Vi må have flere ledetråde, - det er jo ligesom at lede efter en nål i en høstak.
Billede?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-06-12 06:49

Som Katekismus skriver, så er den helt sikkert gået af mode.

Du kan oprette annoncer i www.dba.dk www.guloggratis.dk o.lign hvor du kan efterlyse en (brugt)

Der er også muligheder i genbrugsforretninger

Kommentar
Fra : poten

Dato : 20-06-12 11:22

Hvad med at spørge i Marcus i Århus om jakken i det hele taget kan købes mere?