/ Forside/ Teknologi / Udvikling / XML / Spørgsmål
10  Angband 26
macbookpro mail - gmail
Fra : Højris
Vist : 885 gange
200 point
Dato : 18-06-12 14:38

Hej kan alting dutter !
jeg har en veninde der har udstyret sig med en macbookpro og når hun så sender mig en mail modtager jeg en gang klyt, i XML format.
Spørgsmålet er herefter.
1. har jeg der bruger Gmail og chrome mulighed for at understøtte dette format, eller
2. Har min veninde mulighed for at dressere den MAC til at fatte sig i let fatteligt gmail sprog. ?
Højris

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 18-06-12 17:46

Når du modtager en mail har det ingen betydning om du er på en Mac eller en pc, der må være et andet problem.

Kommentar
Fra : Højris

Dato : 18-06-12 18:04

Hvad kunne det så være, det må være på hendes maskine da det sker jævnligt.

Højris

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 18-06-12 21:54

Jeg tror din løsning ligger her i noget tilføjelse.
http://techie-buzz.com/internet-tools/google-chrome-xml-support.html

Kommentar
Fra : Højris

Dato : 18-06-12 23:35

Citat
Når du modtager en mail har det ingen betydning om du er på en Mac eller en pc, der må være et andet problem.

Se det mener jeg jo også, det kan s.. da ikke være mig der skal til at fægte med arme og ben.
Eyvind det må da være som Kortoververden siger. det kan da kun være den syge mac der mangler et og andet.

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 200 point
Dato : 19-06-12 09:16

By default Google Chrome does not display/render XML content on the browser, however you can still view it from the source, this is because it does not have a proper XML parser yet.

Og ja det er MAC'en som sender noget "smart" afsted, som chrome ikke kan tolke.

Men sådan er det jo også med Java og flash hvis de ikke er sat til.

Godkendelse af svar
Fra : Højris

Dato : 05-07-12 14:07

Tak for svaret Eyvind.
Jeg tror hun har fået styr på det, hvad det så end er hun har styr på.
Pointsne har jeg slået plat og krone om. og det blev så dig der løb med dem
Højris

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 05-07-12 16:30

Ih tak.