/ Forside/ Teknologi / Netværk / Andet Netværk / Spørgsmål
10  dk 1610
PC kan ikke komme på nettet
Fra : tinolarsen
Vist : 425 gange
100 point
Dato : 11-06-12 21:50

Efter jeg har installeret min ACER aspire 5044WKMI påny, kan jeg ikke få den på nettet.

Hverken kablet eller trådløs...

Mangler jeg en driver?? -nogen der ved hvilken, eller kender en stadard der sikkert vil fungere...

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 11-06-12 21:52

Hvis du går ind i enhedshåndteringen, får du der nogen hardware fejl vist?

Mvh Benjamin

Kommentar
Fra : tinolarsen

Dato : 11-06-12 21:58

Ikke andet end der står "Driveren til denne engen er ikke installeret (kode 28)..

Kommentar
Fra : tinolarsen

Dato : 11-06-12 21:59

den hedder Acer Aspire 5044WLMi

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 11-06-12 22:05

http://www.acer.dk/ac/da/DK/content/drivers
Her kan du hente de driver du mangler.

Mvh Benjamin

Kommentar
Fra : tinolarsen

Dato : 11-06-12 22:37

har fundet den, og har nu fået kabel til at virke.. - men stadig ikke trådløs.. - min model er der ikke... nogen standard man kan bruge..??

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 11-06-12 22:51

Tjekk om der ikke ligger en wireles driver på din instalationsCD.

Mvh benjamin

Kommentar
Fra : tinolarsen

Dato : 11-06-12 23:01

den har jeg ikke mere.... :-/