/ Forside/ Teknologi / Udvikling / Andet udvikling / Spørgsmål
10  pallebhan.. 320
Programmering
Fra : 234
Vist : 762 gange
50 point
Dato : 01-06-12 13:10

Hej.
Jeg er i gang med at lave et lille cykelværksted , hvor jeg vil have lavet en database over diverse dele / priser på de forskellige ting.
Er der nogen som kender et nemt programmerings sprog hvor man kan lave sådan en?

Accepteret svar
Fra : transor

Modtaget 50 point
Dato : 01-06-12 15:38

Du skal bruge et færdigt databaseprogram og standardløsningerne.

Du kan nok finde noget brugbart i acces eller en af de andre databasesystemer.

Hvis du skal bruge tiden på at lære og derefter programmere selv er dit cykelværksted gået ned inden dit program er færdigt.

Kommentar
Fra : 234

Dato : 02-06-12 00:13

Jeg har kundekredsen , så jeg tror ikke det er gået ned inden jeg er færdig.
Tak for hjælpen

Godkendelse af svar
Fra : 234

Dato : 02-06-12 00:14

Tak for svaret transor.