/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Fra Roms Termini til Peters Kirken?
Fra : Toupie
Vist : 666 gange
100 point
Dato : 10-05-12 11:37

Er der en gæv Kanduer der kan fortælle mig hvor langt der fra Roms Termini (Hovedbanegård) til Peters Kirken og hvor lang tid det tager, at komme derhen med fx TAXI?

// Toupie

Accepteret svar
Fra : Benjamin.Hansen

Modtaget 110 point
Dato : 10-05-12 11:57

Der er ca. 3.5 - 4 Km i fugleflugt og du skal nok regne med at gå omkring 5 km.

Det kan være svært at bedømme trafikken i Italienske byer. Så hvor lang tid dette tager, kan være svært at skyde på.

Da der er mange turister der skal se Peterskriken går der sikkert en Bus den vej forbi.

Du kan kigge på Google Eath og se turen. Endda tage turen i street Veiw.

Mvh Benjamin

Godkendelse af svar
Fra : Toupie

Dato : 10-05-12 12:03

Det er bare super Benjamin.Hansen Tusind Tak for svaret

// Toupie

Kommentar
Fra : webm

Dato : 10-05-12 12:16

Kan hænde vi lige skal sigegod tur til Rom?

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 10-05-12 12:27

Tusind tak for det webm Rom er kun et mellemstop på 3 timer.... turen går videre til Toscana menjeg glæder mig helt vildt

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 10-05-12 12:33

De bedset ønsker for en dejlig rejse.

Mvh Benjamin

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 10-05-12 12:36

Tak Benjamin

// Toupie