/ Forside/ Karriere / Job / Jobsøgning / Spørgsmål
10  bluesky 305
Arbejdt hjemmefra
Fra : Tak_for_hjælpen
Vist : 1787 gange
100 point
Dato : 30-04-12 20:56

Nemme og hurtige penge findes ikke - æv

Men det jeg søger er hjemmearbejde som er få timer om ugen.

Jeg vil hverken være telefonsælger eller en der der køre ud til partys.

Brevpakke maskinen er opfundet så det kan man ikke mere, men hvad kan man så?

Kommentar
Fra : webm

Dato : 30-04-12 21:37

Citat
Nemme og hurtige penge findes ikke - æv

Det har du fuldstændig ret i og det gør jobbene heller ikke...

Du må jo nok lige finde ud af hvad du egentlig kan!

Kommentar
Fra : vic200

Dato : 30-04-12 21:40

Du er nok en af den type som ikke gider lave en skid, men bare ligge der hjemme og vil have penge.

vic200

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 60 point
Dato : 30-04-12 21:50

Drop det!!!

Jeg har selv arbejdet hjemme - pakke rawplugs - der er ingen penge i det, med mindre du har frikort??

Det fylder af h til, (i hvert tilfælde de fleste pakkejobs) du skal selv hente tingene, med mindre du kan få en aftale, hvor du får tingene bragt, men så skal du også sidde stand-by og vente på chaufføren, som måske ikke lige kommer som planlagt.

Jeg knoklede, og kunne holde en timeløn på ca 10 kr i timen - er du stadig fristet??

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 30-04-12 22:03

Man kan kun få velbetalt hjemme arbejde som en del af sit job.

Man må først være kendt og anset af ledelsen på en arbejdsplads,
der så kender dine kompetencer og har tillid til at du også arbejder derhjemme,

og du må hele tiden have kontakt med firmaet og arbejde en del af tiden der...

Kommentar
Fra : Tak_for_hjælpen

Dato : 30-04-12 22:05

Nej, jeg er ikke fristet til en timeløm på 10 kr, så er der flere penge i at samle flasker 1. maj og ved festivaler.

Hvad jeg kan? Jeg kan ikke skifte pære i vores bil men ellers tror jeg bestemt at jeg har alle de kvalifikationer der skal til et bi job der hjemme.

Kommentar
Fra : Tak_for_hjælpen

Dato : 30-04-12 22:16

svendgiversen det er ikke et nyt job jeg er ude efter men et ekstra bijob og det er kan gøres hjemmefra.

De steder hvor jeg har været er det nemmer at klø røv for dem der gerne vil det på kontoret end hjemme, da de fleste har en tedens til at holde øje med og deres kolleager nu også arbejder der hjemme.

Det job jeg har i dag kan jeg sagtes gøre her hjemme hvis jeg lyster - men det er et ekstra job jeg er ude efter.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 30-04-12 22:36
Kommentar
Fra : Tak_for_hjælpen

Dato : 01-05-12 08:49

hej Nordsted1

jeg kommer ingen steder hen med det link

Godkendelse af svar
Fra : Tak_for_hjælpen

Dato : 05-05-12 16:13

Tak for svaret Nordsted1.

Ikke det svar jeg ønskede men en skal jo have de point