/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
hjælp min hotmail sender spammails
Fra : Helle10
Vist : 713 gange
100 point
Dato : 25-04-12 21:30

hejsa.
Det er et par år siden at jeg sidst har haft problemet, men igår begyndte min hotmail at sende spam til hele min kontaktliste :(
Jeg bruger stort set ikke min hotmail mere, men i stedet gmail... kan jeg slette mine kontakter, eller vil den 'huske' dem til spam - eller hvad kan jeg gøre, vil gerne undgå at slette den helt :S

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 110 point
Dato : 25-04-12 21:33

Du skal bare ændre dit password, så ophører spameriet

Kommentar
Fra : Helle10

Dato : 25-04-12 21:35

jeg prøver - mener også at det var det jeg gjorde sidst, dog uden held - møg irriterende både at være afsender og modtager af det skidt, der er altid kontakter som ikke tænker og bare åbner :S

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-04-12 21:38

Det hjælper

Kommentar
Fra : Helle10

Dato : 25-04-12 21:42

Er gjort - Takker og nejer, du har altid svar på hånden

Godkendelse af svar
Fra : Helle10

Dato : 25-04-12 21:44

Tak for svaret