/ Forside/ Karriere / Penge / Økonomi / Spørgsmål
10  alka 1803
restgæld
Fra : trimare46
Vist : 619 gange
300 point
Dato : 17-04-12 17:30

findes der et sted på nettet hvor man kan se restgælden i ens ejendom uden at man skal betale for det?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-04-12 17:38

Jeg kan se det på min budgetkonto, på banksiden, som viderestiller til kreditforeningens hjemmeside.

Måske du også kan det?

Kommentar
Fra : transor

Dato : 17-04-12 17:40

nej

Ejendommen har ikke gæld. Det er kun personer, som har gæld.

Hvis du mener om man kan se tinglyst pant, så er det så vidt jeg ved ikke muligt, selv om det burde.
Alt for mange skal tjene på den slags, derfor er der stærke kræfter om vil skjule den.

Pen pant er ikke det samme som restgæld.

Kommentar
Fra : vic200

Dato : 17-04-12 17:44

Sikke noget sludder at spørge om.
Når det er din ejendom ved du da selv hvor meget du skylder væk.
Betaler du ikke afdrag på kreditforeningslån?
Der står restgælden.

vic200

Accepteret svar
Fra : Tak_for_hjælpen

Modtaget 310 point
Dato : 17-04-12 17:52

Er det en andelforening du vil vide restgæld i, så skal administrator kunne oplyse dette og jeg kan kke forstille mig at det er lovligt at tage penge for dette.

Vil i øvrigt også mene at en god bestyelse har dissse oplysninger uden at skulle betale for dem, uanset om det er ejer, lejet eller andel.

I en boligforening har adminstrator også et regnskab, hos os er det gratis at få de oplysninger.

Kommentar
Fra : alka

Dato : 18-04-12 10:16

Se din årsoversigt fra kreditforeningen!

Godkendelse af svar
Fra : trimare46

Dato : 18-04-12 21:37

Tak for svaret Tak_for_hjælpen.