/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Religion / Spørgsmål
10  molokyle 587
Mao og det store spring
Fra : Gevelia
Vist : 809 gange
50 point
Dato : 17-04-12 06:34

Hej Jeg skal fremligger i min klasse i dag, men en fra min klasse er kommet til at tage mine notater til fremliggelsen.

Jeg skal forklare om hvad Mao ville opnå med sit store spring. jeg har en masse, men hvis nogen kan hjælpe mig, med svaret allerede nu. Så vil det være skønt.

tak på forhånd.

Mvh.

Gevelia

Accepteret svar
Fra : lham

Modtaget 50 point
Dato : 17-04-12 07:47
Godkendelse af svar
Fra : Gevelia

Dato : 17-04-12 07:51

Tak for svaret lham.

ps.

Jeg kan godt for det igen, men det ville være forsent. Da jeg skal fremligge senere i dag.

Men igen tak for svaret. God dag! :D

Kommentar
Fra : lham

Dato : 17-04-12 07:58

derfor ikke -held og lykke

Kommentar
Fra : alan57

Dato : 17-04-12 13:13

Du er sikker på at det ikke er din hund der har ædt den?
Hvis du har lavet den og fortæller læren hvad der er sket, er jeg sikker på at han/hun vil give dig mere tid da det jo ikke er din skyld, de plejer sku da at lade nåde gå for ret Gevelia.
Men held og lykke Gevelia.
alan57

Kommentar
Fra : alan57

Dato : 17-04-12 13:16

PS. Gevelia, Hvad har det med religion at gøre?
den forstår jeg ikke lige.
alan57