/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Galleri komponent til profiler i joomla
Fra : zyberchief
Vist : 751 gange
100 point
Dato : 13-04-12 16:52

Heysa

Jeg er ved at bygge en hjemmeside for en forening af bilentusiaster. Er der nogen af jer, der kender et godt plugin eller komponent til joomla, hvor hver profil kan have sit eget galleri? Altså så man kan klikke ind på hinandens profiler og se deres biler? Lidt lige som på bilgalleri eller motorcykkelgalleri.dk

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 13-04-12 17:22

Free CMS søg selv

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 13-04-12 17:23

Men kan anbefale dette
http://coppermine-gallery.net/

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 13-04-12 17:25

Men det har så IKKE noget med dit spørgsmål at gøre...

Kommentar
Fra : McBobo

Dato : 14-04-12 03:00

Prøv at tjekke phoca ud. Det er mit bedste bud.
Der er både et galleri, download og gæstebog komponent, som kan peppe din hjemmeside ud.
Leg lidt med det og afinstaller igen, hvis du ikke kan bruge det.

http://www.phoca.cz/

Kommentar
Fra : zyberchief

Dato : 15-04-12 20:11

@Mcbobo, det må jeg lige prøve

Accepteret svar
Fra : McBobo

Modtaget 100 point
Dato : 19-04-12 10:11

Hvad så zyberchief.... Kunne du bruge phoca programmerne til noget?
Et anden program kunne måske være Kunena forum

http://extensions.joomla.org/extensions/communication/forum/7256

Godkendelse af svar
Fra : zyberchief

Dato : 19-04-12 12:31

Tak for dine indlæg McBobo.

Jeg kiggede lidt på Phoca, men syntes ikke, det var så lækkert igen. Sjovt nok, har jeg installeret Kunena, men udelukkende til brug som forum, og jeg synes, det virker ret godt.

Måden jeg har fået det hele til at spille er ved at installere Community Builder Free (som også spiller sammen med Kunena Forum) og dertil installeret JoomGallery. Det virker kanon godt! Man kan indstille, hvem der kan uploade billeder og lave gallerier, og ved at installere plugins kan man sætte sine gallerier ind i artikler og profiler. MEGA NICE :D

OG så har jeg også installeret JComment, for at folk kan kommentere hinandens billeder, indlæg osv.