/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Sætind funktion i office 2010 er defekt
Fra : Toby14dk
Vist : 804 gange
75 point
Dato : 10-04-12 16:53

Som overskriften siger har jeg fået lidt problemer med mit office 2010
Når jeg kopierer ligninger eller tekststykker med tilhørende billeder kan den ikke sætter det ind.
Den kan kun sætte ind i rent tekstform, hvilket undre mig meget da jeg ved det plejer at fungerer på den anden måde..

Hvordan kan jeg reparerer word mm. så jeg igen kan sætte de ting ind jeg kopierer?

/Tobias

Kommentar
Fra : clou

Dato : 10-04-12 17:39

Jeg tror bestemt ikke at dit Officeprogram er i stykker - jeg kan nemlig heller ikke få billeder mm. med over når jeg kopierer - det er rigtig træls!

Jeg gør så det, at jeg først indsætter den kopierede tekst, derefter kopierer jeg billedet eller andet og sætter det ind efterfølgende!

Følger lige med på siden for at se om der ikke skulle komme en løsning!

Clou

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 11-04-12 17:41

Har du aktiveret UDKLIPSBOG/ i tjenester

Kommentar
Fra : Toby14dk

Dato : 11-04-12 20:41

Hej Nomore.

Hvor aktiverer jeg det?

*clou --> Det er jeg ikke helt sikkert på er ved at være godt frustreret over det her.. For funktionen kommer og går. Nogle gange kan jeg kun sætte ind i rent "tekst form" og andre gange kan jeg sætte ind med "bevar kildeformateringen"

Normal når man sætter ind skal der være 3 valgmuligheder, med 3 fine ikoner til nogle gange har jeg så kun 1 (Bevar kun tekst)

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 12-04-12 04:30

Start/ højreklik på denne komputer/ administrer/ tjenester og programmer/ tjenester
Ellers prøv at reparer dit Words/ geninstaller

Kommentar
Fra : Toby14dk

Dato : 12-04-12 13:33

Kan det være den som hedder Credential Manager på Engelsk? :)

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 12-04-12 14:56

Den husker vist kun passwords
prøv at søg efter clipbrd.exe.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 12-04-12 15:09
Kommentar
Fra : vic200

Dato : 13-04-12 07:50

Funktionen virker i word 2011 uden problemer.

vic200

Kommentar
Fra : Toby14dk

Dato : 21-04-12 15:49

Men det jeg ønsker er ikke et tillægsprogram..

Funktionen kommer og går.. Det er jo temmelig problematisk at jeg ikke kan skrive en tekst og flytte den i samme dokument uden af det hele går galt.. Jeg kan ikke sætte ind hvor den bevarer formateringen. I nogle dokumenter virker det og i andre ikke.. :S