/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Epson Stylus Photo 1400
Fra : a3lars
Vist : 419 gange
100 point
Dato : 06-04-12 22:00

Hej.
Jeg har købt mig en PhotoPrinter. På tilbud.
Så har jeg købt noget papir af god kvalitet, men til en yderst fornuftig pris.
300 kr for 100 ark A3+ i 176 g/m, tosidet mat.

Jeg har så været inde på fabrikantens side og hente en ICC profil.
Den lå lige klar, også til min model.

Nu er spørgsmølet til 250.000 kr. så: er der nogen der kan foretælle mig, på
dansk, hvordan man installerer ICC profil på en Stylus Photo 1400 ???

MVH Lars

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 110 point
Dato : 06-04-12 22:08

Gå til Printer og Faxenheder, højreklik på din printer og vælg Egenskaber,
vælg fanen Farvestyring, her kan du tilføje en icc profil.

Kommentar
Fra : a3lars

Dato : 06-04-12 23:05

Tak for svaret, nu er profilen inde, men den vises ikke umiddelbart som et papirvalg.
Men det skal den vel heller ikke ? Eller ?
Den kan så vælges under farvestyring...

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 07-04-12 08:42

Der hvor du har tilføjet den, har du ikke muligheden for at vælge manuelt og så vælge brug som standard?!

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 07-04-12 08:57

Noget alá dette, min er så en sx200
http://peecee.dk/upload/view/360492/full

Godkendelse af svar
Fra : a3lars

Dato : 07-04-12 17:46

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : a3lars

Dato : 07-04-12 17:49

Det har jeg så også gjort, men jeg ville egentligt gerne have haft papirtypen med i listen, og så have knyttet ICC'en til netop den type papir, da jeg har andre typer i andre størrelser.
Men det er fint nok at vælge manuelt.

MVH
a3lars

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 07-04-12 20:28

velbekomme