/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
det ny teater
Fra : karin42
Vist : 501 gange
100 point
Dato : 06-04-12 09:17

vi har set forstillingen " Singing in the rain " og var meget utilfredse med siddepladserne . Havde bestilt første række på første balkon ( der så ud til at være god plads til benene ) men vi måtte gå ud i pausen fuldstændig radbrækkede .

har sendt en klage og ikke hørt en dyt , hvilket jo er meget uopdraget ! Skal vi skrue bissen på / og eller hvad kan vi gøre ( værelse og dyre togbilletter skal jo også regnes med )

Kommentar
Fra : laikatøs

Dato : 06-04-12 09:43

Selvfølgelig skal I klage, såfremt iI ikke havde fået De bestilte billetter. Havde I fået 1.rk. på balkonen, men der uheldigvis ikke var megen benplads, er der vel ikke så meget at gøre, men ærgeligt for det er jo dyrt at gp i teateret

Kommentar
Fra : netop

Dato : 06-04-12 09:54

Der jo sikkert ikke meget at gøre, da det er ud fra dit eget skøn du har bestilt billetten istedet for at spørge teatret...

( der så ud til at være god plads til benene )

Accepteret svar
Fra : LuffeA

Modtaget 100 point
Dato : 06-04-12 10:39

Du skulle have spurgt herinde først

Jeg har været der et par gange, der er ikke meget plads, meningen er vel at man skal kunne lægge armene på gelænderet for at få en morfar.

Du får sandsynligvis ikke noget ud af klagen.

Godkendelse af svar
Fra : karin42

Dato : 06-04-12 12:41

Tak for svaret LuffeA.

Tjae..... der hvor jeg ville hen var om der var andre der følte sig lidt snydt hht. pladser .

men tak fordi i gad svre på det. god påske

Kommentar
Fra : netop

Dato : 06-04-12 15:54

Jamen selv tak da og god Påske til dig også!