/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Windows live mail
Fra : dhmoelsted
Vist : 996 gange
100 point
Dato : 02-04-12 14:01

Jeg har Windows live mail og win 7 med expl 9

jeg har været rigtig dygtig !! og hentet et program og kørt en reg cl. ( ikke den kendte regCl eaner) med det resultat at alle mine kopier af mail er lavet om til eml-filer... har prøvet at genoprette mig ud af det men den siger at noget kan ikke genoprettes ...evt prøve en avanceret ..har jeg ikke lige lyst til
NB: Windows live fejler ikke noget i selve programmet når der startes op ..

Kommentar
Fra : grow

Dato : 02-04-12 15:00

Prøv din hotmail på nettet, de ligger måske der.

Kommentar
Fra : dhmoelsted

Dato : 02-04-12 15:37

ikke forstået... har ikke noget med hotmail at gøre ..gider du precicere det ?
tak

Kommentar
Fra : grow

Dato : 02-04-12 15:59

Uden at du skal fortælle din mail-adresse, men slutter den med @hotmail.com, @live.dk eller hotmail.dk ? Hvis den gør det så er den oprette med en tilsvarende mail-adgang på nettet.

Kommentar
Fra : dhmoelsted

Dato : 02-04-12 16:19

hej nej jeg bruger Live som ekspeditionskontor har 3 mail en fra you see og 2 g mail der alle går ind på windovs live mail... og det er kopier derfra lagt ud i en mappe der har ændret sig til en EML-FIL

Kommentar
Fra : grow

Dato : 02-04-12 16:26

Hvis det er kopi'er som er lagt i mappen, har du så ikke orginalerne liggende i Live mailboxen? Slet evt. mappen og opret en ny?

Kommentar
Fra : transor

Dato : 02-04-12 16:37

Du skal bare genoprette den fr din backup.
hvis du ingen har, må du vel mhave vurderet data som ligegyldige.

Kommentar
Fra : dhmoelsted

Dato : 02-04-12 16:58

citat
Hvis det er kopi'er som er lagt i mappen, har du så ikke orginalerne liggende i Live mailboxen? Slet evt. mappen og opret en ny?
citat slut

citat

hvis du ingen har, må du vel mhave vurderet data som ligegyldige.
citat slut

ja så lærte jeg det... sletter jo af og til boxen så det var så det

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 02-04-12 16:58

Gmail kan du finde her:
www.google.dk
Login med din mailadresse og dit password

og den anden gmail
www.google.dk
Login med din mailadresse og dit password

Den fra you see kan du sikkert hente hos TDC hvis de ikke er sat til at blive slettet.
www.mail.dk
Login med din mailadresse og dit password

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 02-04-12 17:42

Af installer live mail og geninstaller det eller sæt live mail som standard til at behandle .eml filer.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-04-12 01:18

.elm er den filtype som Windows Live mail bruger, men der er tilsyneladende gået lidt grus i maskineriet og du kan rette problemet ved at højre klikke på en af .elm filerne og vælge Åben med, der sætter du Windows Live mail som programmet der skal åbne .elm filer, husk at markere Brug altid dette program til denne type filer

Kommentar
Fra : dhmoelsted

Dato : 03-04-12 08:17

hej o.v.n
.elm er den filtype som Windows Live mail bruger, men der er tilsyneladende gået lidt grus i maskineriet og du kan rette problemet ved at højre klikke på en af .elm filerne og vælge Åben med, der sætter du Windows Live mail som programmet der skal åbne .elm filer, husk at markere Brug altid dette program til denne type filer
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dette har jeg osse prøvet men der sker så det at så åbnes mailprgrammet..... IKKE eml filen

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 100 point
Dato : 03-04-12 12:35

Så er det vist på tide at afinstallere programmet som der allerede er forslag om, og så geninstallere, husk at gemme .elm filerne hvis der noget i den mail boks som skal bevares.

Forslag: Først afinstaller Windows Live mail programmet og så bagefter bruge systemgendannelse, husk at gå så langt tilbage at gendannelse punktet er før du ryddede op. Hent og installere mail programmet igen

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 03-04-12 13:06

Citat
Dette har jeg osse prøvet men der sker så det at så åbnes mailprgrammet..... IKKE eml filen

Hvad er der forkert i det? det er da sådan det skal være, du har en .eml il liggende på skrivebordet, det er en mail, for at læse den skal du bruge dit mailprogram, det har da aldrig været anderledes.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-04-12 13:21

Øh ja det er vist rigtig nok webnoob jeg tænkte mig ikke om

Godkendelse af svar
Fra : dhmoelsted

Dato : 03-04-12 15:51

Tak for svaret o.v.n..

ja det er sket først et forsøg på rep gik ikke så alt gemt måtte ha fremmed hjælp
sku ikke lige sådan at fixe hvad lærer man så af det nix pille .....