/ Forside/ Interesser / Rejser / Camping / Spørgsmål
10  ans 800
BL....knappen .
Fra : piaskov
Vist : 844 gange
300 point
Dato : 26-03-12 20:17

Det er da utroligt man bliver BL. pga at bedømmer et tip som man syntes det fortjener
http://www.kandu.dk/tip21990.aspx

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 310 point
Dato : 26-03-12 20:23

Det er Kandus nye tiltag....

ALT her der ikke er positivt i spørgerens univers giver automatisk BL

man skal helst snakke folk efter munden - uanset om det er det rigtige eller ej....

Så giver det ingen BL og point oveni hatten

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-03-12 20:24

Det svaret lidt til det der hedder DEMOKRATI.....

Ytringsfrihed under ansvar - JEG bestemmer

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 26-03-12 20:39

Det er jo sindsygt...men jeg har da en anelse om hvorfor.
JEG lærte Nordsted at røge rogn...nok derfor.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 26-03-12 20:44

http://www.kandu.dk/spg161279.aspx

Kan så fortølle dig igen at du pakker rogn ind i bagepapir og sætter en elastik om pakken.
Koger det i ca. 10 min.
Derefter pakker du det ud og ryger det.
Læg et godt lag savsmuld i din røgovn og fyld sprit i beholderen. Ryg det til savsmullet der brugt op.

Kommentar
Fra : netop

Dato : 27-03-12 11:15

Kan så fortølle dig sådan lige til opklaring, ser det ud til du har været Blacklistet siden 2008

3       piaskov    26-01-2008

Så spis du din torskerogn med en tudekiks.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-03-12 11:21

Citat
ser det ud til du har været Blacklistet siden 2008

Så kan DU NETOP lære lidt NYT....

Det har INTET med BL at gøre - det er medlemsdatoen for profilen

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 27-03-12 13:52

Citat
Kan så fortølle dig igen at du pakker rogn ind i bagepapir og sætter en elastik om pakken.

Den var ny

Det kan jeg så fortælle dig at den IKKE er/var.
men i er jo så dygtige at i kan koge de rogn UDEN de går i stykker...se så er det netop ikke nødvendigt at pakke dem ind.
Men god fornøjelse med det og giv så Pia de point for det...hun har jo kopieret hvad du skal gøre

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 28-03-12 10:56

Citat
ALT her der ikke er positivt i spørgerens univers giver automatisk BL

Hvor har du dog ret Refi...hun er sq tosset ind imellem.

Men jeg kender hende så det kommer ikke bag på mig

Godkendelse af svar
Fra : piaskov

Dato : 28-03-12 10:57

Tak for svaret refi.