/ Forside/ Teknologi / Hardware / Mac / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 750
mediaplayer til mac
Fra : fie4041
Vist : 636 gange
100 point
Dato : 21-03-12 21:03

jeg har prøvet, dog uden held at downloade en mediaplayer til min mac så jeg kan se klip på tv2 regionernes nettv. kan i hjælpe med een der duer

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 21-03-12 21:33

Har du prøvet VLC Player, den kan næsten afspille alt
http://www.videolan.org/vlc/download-macosx.html

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-03-12 22:01
Kommentar
Fra : nomore

Dato : 21-03-12 22:05

Citat
prøvet VLC Player, den kan næsten afspille alt

Siden hvornår............

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 21-03-12 22:24

Citat
Siden hvornår............

Det har den kunnet alle dage, men det har du åbentbart ikke fattet endnu!

Der står "næsten" afspille alt, der er sæ'fø'li' nok noget den ikke kan afspille!

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 21-03-12 22:31

VLC media player er min personlige favorit. Ja, den er grim. Ja, designet ligner noget fra halvfemserne. Men nøj, hvor det bare fungerer. VLC's største styrke er, at den sluger alt, og jeg mener alt. Jeg er endnu ikke stødt på en mediefil, som den ikke guffer i sig med vellyst. Og har du fået købt en bunke DVD'er i USA, som din dvd-afspiller ikke tager? Så fortvivl ikke. VLC afspiller dem uden problemer og uden installation af yderligere programmer.
http://beep.tv2.dk/guide/gratis-alternativer-til-windows-media-player

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 22-03-12 08:38
Kommentar
Fra : fie4041

Dato : 23-03-12 09:54

takker for link Klaudi men hvilken af de mange mulige emner på siden skal jeg vælge når jeg har en macbook pro

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 100 point
Dato : 23-03-12 10:25

Det første der hedder 32/64bits, så finder den selv ud af om du har 32 eller 64 bit system,
og dette til browser,
Web plugin for Intel Mac

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 24-03-12 09:51

NOMORE: siden hvornår har VLC player ikke kunnet æde alt?????

Godkendelse af svar
Fra : fie4041

Dato : 24-03-12 10:59

juhuu det virker tak tak

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 24-03-12 11:24

velbekomme