/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
Hvor køber i loppemiddel
Fra : ara
Vist : 3645 gange
50 point
Dato : 06-03-12 22:22

Hejsa.

Jeg syntes det er dyrt at behandle sin hund mod lopper.

Findes der ikke et sted hvor der kan købes et billigere produkt ?

mvh

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 06-03-12 22:29

Nej, billigst er Frotline hos Pet, men det er billigere syd for grænsen...

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 07-03-12 13:48

Link til "syd for grænsen"?

Kommentar
Fra : Klatterup

Dato : 07-03-12 14:17

Er det en stor eller lille hund du har ?

Hvis det er en lille eller mellemstor hund, så køb midlet til en meget stor hund.

Og til en mellem stor hund, så del pipetten i 2 og giv hunden enkelte dråber ned langs ryggen fra halsbånd til halerod, bare ne dråbe med ca. 3 cm. mellemrum.

Er det en lille hund, er fremgangsmåden den samme, her deles pipetten blot i 3.

Denne fremgangamåde har jeg brugt i flere år, og det fungere fint.

Men når du køber, så sig endelig ikke hvad du har af hund, eller sig en (sct. bernhards hund)
Du ønskes held og lykke med besparelsen.

Midlerne er nok lidt billigere hos matas. I Tyskland skal du bare finde et apotek, spørg dig frem i en butik.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 07-03-12 16:54

Sidst jeg købte hunde loppe middel var på apoteket ved Södermarkt i Flensborg,
under halv pris af det jeg må betale her i Sønderborg.

Husk at loppe hedder Flohe,
du husker ud fra talrige skilte syd for grænsen: Flohe Markt = loppe marked...

Accepteret svar
Fra : ziggy99

Modtaget 50 point
Dato : 07-03-12 17:08

Jeg køber her til mine katte og har prøvet loppe og orme produkter og er meget tilfreds. Jeg køber altid lidt ekstra portioner så jeg kan dele prisen for forsendelsen med andre

http://www.vetuk.co.uk/frontline-spot-on-frontline-for-cats-c-417_592/frontline-for-cats-6-pack-p-118

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 08-03-12 12:25

Jeg afprøver i øjeblikket denne på min hund: http://www.hundeogkattefodershop.dk/shop/tic-clip-mod-taeger-582p.html

Han kan ikke tåle div. former for gift, der skal dryppes i nakken.

Om han er loppe-fri kan jeg jo ikke vide 100%, men han går ikke og lopper sig.

Kommentar
Fra : Thomes

Dato : 23-04-12 09:54

Jeg køber på vetmeds4pets.co.uk det er billigt og det kommer hutigt frem :)

Godkendelse af svar
Fra : ara

Dato : 23-04-12 16:18

Tak for svaret ziggy99.