/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Leje af Autocamper -billigst?
Fra : ganga
Vist : 930 gange
100 point
Dato : 06-03-12 19:18

Hej
Går med tanker om at holde ferie i Østrig, omkring bjergområdet, og køre rundt i en autocamper.
Har hørt at det skulle være billigst at leje den i Tyskland..
Er der nogen der har erfaring på dette område?, og hvor i Tyskland kan man leje en autocamper? - eller er det billigere at leje den, et andet sted end Tyskland?

På forhånd tak..

Kommentar
Fra : joeson

Dato : 06-03-12 20:23

Hej ganga.

Når du skal til Østrig er det billigst at leje en autocamper lige syd for grænsen.
Der findes flere danske firmaer med en tysk afdeling.
Håber I får en dejlig ferie-
Mvh
joeson

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 100 point
Dato : 06-03-12 22:07

Jeg kender nogle der lejede en autocamper hos Neergårds camping på Sjælland. De hentede så camperen i tyskland, hvor deres personbil så stod i hele ferien - du må ikke køre med den i DK hvis den er lejet i udlandet.

Hvis der er en ulempe, er det at du skal have hele oppakningen med i din personbil til Tyskland. Det er heller ikke altid optimalt at bruge en autocamper, mange steder sydpå er der bomme ved parkeringspladserne for at man ikke skal camperer der. Hvis i skal køre meget rundt for at se landet er det en god løsning, men hvis i vil camperer i flere dage det samme sted, kan det godt være noget biks at pakke op og ned for at komme ud og handle mm.

Rigtig god ferie

http://www.google.dk/#hl=da&sclient=psy-ab&q=leje+af+autocamper+tyskland&pbx=1&oq=leje+af+autocamper&aq=1&aqi=g4&aql=&gs_sm=1&gs_upl=0l0l1l2316l0l0l0l0l0l0l0l0ll0l0&gs_l=hp.1.1.0l4.0l0l1l2317l0l0l0l0l0l0l0l0ll0l0&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.,cf.osb&fp=9f8f290e51c681b&biw=1536&bih=660

Godkendelse af svar
Fra : ganga

Dato : 08-03-12 14:22

Tak for svaret Nordsted1.