/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Flash / Spørgsmål
10  Dr.Disco 500
Flash fil står og buffer og vises ikke
Fra : sokken01
Vist : 795 gange
50 point
Dato : 04-03-12 20:44

Hej alle. Jeg har lavet en lille flashfil til en hjemmeside. Programmet jeg har lavet den i lavede en html kode jeg skulle sætte ind også.
Når jeg prøver at åbne htm filen på computeren virker det fint. Men når jeg uploader swf og htm filen er der en lille loader der bare står og kører, mens der står buffering. Jeg har prøvet at lade den stå en rum tid, men intet sker.
Er der nogle der ved hvad der kan være galt.

Brian

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 04-03-12 23:11

Du skal nok os uploade swfobject.js eller lignende

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 05-03-12 01:49

Prøv at smid et L i HTM = html

Kommentar
Fra : sokken01

Dato : 05-03-12 07:01

Photodex proshow gold, som det er lavet i laver en swf og en flv fil. Koden henviser bare til swf filen. Det hjælper ikke at lave htm filen om til html

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 05-03-12 09:29

Det er måske udbyder der driller, og husk de skal ligge i samme mappe,
og hvis .flv filen er meget stor kan det tage noget tid at læse ind!

Men det burde være enkelt nok med de 3-4 filer prg. laver.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 05-03-12 09:36

Citat
lavet en lille flashfil til en hjemmeside

Nu prøver du vel ikke at få den vist på f.ks peecee dk
Det skal være på din egen hjemmeside.
Har prøvet rigtig mange af de programmer,
og de fleste er røget ud af hukommelsen, men 2 gode er blevet hængende.
http://www.amarasoftware.com/flash-slideshow-software.htm
http://www.sothink.com/product/flashdecompiler/

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 05-03-12 09:44

Har lige lavet en med proshow og uploadet, 3mb, den virker ok,
men tjek lige hvor store filer du kan uploade, med din udbyder.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 05-03-12 09:51

NB:
Prøv lige at brug den fil der hedder FLASH eller FLV og intet andet
det burde være en selvstændig fil, der kan det hele.
SWF -JS filerne er vist kun til brug - sammen med HTM

Kommentar
Fra : sokken01

Dato : 05-03-12 16:37

Klaudi : jeg var ikke klar over at flv. filen skulle med også. Men efter du nævnte det virkede det. Smid lige et svar

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 50 point
Dato : 05-03-12 17:12

Citat
Smid lige et svar

Ok, det har jeg ellers gjort

Kommentar
Fra : sokken01

Dato : 05-03-12 18:28

Men selv om filen ikke fylder mere end 1 mb, står skiltet med buffering temmelig tit der alligevel, hmmm. Nå men nu virker det i det mindste

Godkendelse af svar
Fra : sokken01

Dato : 05-03-12 18:28

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 05-03-12 18:30

velbekomme