/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Tak Refi
Fra : Eyvind
Vist : 594 gange
100 point
Dato : 21-02-12 21:29

Tak refi - for en god henvisning her. http://www.kandu.dk/tip21955.aspx

Lutter grønne smiley's og et pænt grønt skilt.

Du får lige 5 stjerner herfra *****

Jeg så godt advarslen fra banken, men da kørte jeg en Linux hvor de ikke kan komme ind.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 21-02-12 21:31

Selv tak

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 21-02-12 21:34

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 100 point
Dato : 22-02-12 08:24

Selv tak....

Mange havde måske selv fundet værktøjerne, men de ligger ikke ligefrem og flyder hos dem der skriver om at de findes

At visse antivirus systemer reagerer negativt på dem skyldes jo kun de ikke kender dem.....

Trojaneren er fremstillet KUN til brug i DK og det er trods alt sjældent vi ser hackere koncentrere sig om så "lille" et land

Godkendelse af svar
Fra : Eyvind

Dato : 22-02-12 09:03

Tak for svaret refi. Det er altid rart med en god oplysning.
Jeg vil lige "køre" den på de maskiner jeg har forbindelse med.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 22-02-12 09:16

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 22-02-12 11:37

Selv tak Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 22-02-12 11:50

Det var så lidt