/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Canon orginal patroner
Fra : hellequaade
Vist : 629 gange
100 point
Dato : 21-02-12 15:00

Hej!
Nogen som har erfaring med hvor man billigst køber canon blækpatroner.....skal være orginale!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-02-12 15:16
Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 21-02-12 16:40

Det svinger fra dag til dag, så hvis du vil finde hvor der er billigst skal du til at surfe. Jeg køber mine på ebay, men lige hvor kommer an på dags prisen. (eller hvor akut behovet er)

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 100 point
Dato : 21-02-12 16:42

Jeg har gennem en del år købt mine her http://www.billigmedien.de/?page=inkfinder&show=model&brand_id=2
Hutig levering, og jeg har aldrig haft problemer med dem

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 21-02-12 16:46

Hvad hedder dine patroner eller din printer, så kan vi jo prøve at hjælpe.

Kommentar
Fra : hellequaade

Dato : 21-02-12 19:04

Min printer er en canon mp 640c
Men Bentjuuls link så fornuftigt ud!

Godkendelse af svar
Fra : hellequaade

Dato : 21-02-12 19:08

Tak for svaret bentjuul.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 21-02-12 21:54

Mine farver kommer også fra Billigmedien.
Husk der er forskel på, med og uden chip - jeg køber med chip, for det er nemmest.

Kommentar
Fra : hellequaade

Dato : 22-02-12 15:58

der er altid chip i de originale .... bruger kun dem så længe der er garanti på printeren skal den sendes ind skal patronerne jo sidde i.... har afskrevet en printer pga af kopi patroner....

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 22-02-12 16:35

Det var jo kun en oplysning hvis du finder på at købe de billige uoriginale.
Hos billigmedien står de til tider, nemlig lige ved siden af hinanden.