/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Feeds i Wndows Live mail
Fra : o.v.n.
Vist : 976 gange
200 point
Dato : 20-02-12 12:24

Hej på min XP computer har jeg mail programmet Windows Live mail, der et punkt med Feeds og den gider jeg ikke, kan både funktionen og alle (Microsoft) abonneringer slettes, det samme gælder Nyheds grupper, jeg bruger ikke Feeds og Nyheds grupper i det program men kan ikke finde ud af at slette abonneringer, men kan sagtens tilføje nye
Der er ingen Stop abonnering så vidt jeg kan se, jeg var inde og se på Feeds og der var tæt på 400 ulæste som aldrig bliver læst men kun ligger og fylder
Nogen som ved hvordan jeg slår disse 2 funktioner fra og sletter dem

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-02-12 12:37

Vil lige tilføje at jeg godt kan slette mapperne under Feeds men ved ikke om det stopper abonneringer som Microsoft har syntes jeg skal have?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-02-12 13:29

Tryk til venstre for fanen startside....

Gå i indstillinger
Feeds

Der kan du slette og samtidig slette alt fremover

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-02-12 13:38

Citat
Tryk til venstre for fanen startside....
hvor ser du den startside? jeg har været i Administrer Feeds og slettet alt + sat den til opdatere Aldrig, men selve ikonen nede til venstre i programmet
Post
Kalender
Kontaktpersoner
Feeds
Nyhesgrupper
de 2 fremhævede ønskes væk, kan jeg det?

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 200 point
Dato : 20-02-12 13:47

Citat
de 2 fremhævede ønskes væk, kan jeg det?

Det kan jeg ikke forestille mig man kan - det er jo en del af programmet.....

Mine er TOMME og har altid været det....

PS....

Hvorfor hedder din "Post" - min hedder "E-mail"

Har du en ældre version ?????

Kommentar
Fra : MIKAELBECK

Dato : 20-02-12 15:48

Højre klik på Dine feeds klik på administrer feeds.........
og gør så det!

Hilsen
MB

Godkendelse af svar
Fra : o.v.n.

Dato : 21-02-12 12:17

Tak for svaret refi. Jeg må så leve med at knapperne er der, jeg tror at jeg undgår nye feeds når jeg har sat programmet til aldrig at opdatere, det vil tiden vise.
Windows update sender opdateringer til live programmerne, også til post programmet så jeg ved ikke hvorfor min hedder Post, måske fordi jeg kører med XP

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-02-12 12:52

Selv tak....