/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Facebook
Fra : bauchmann
Vist : 690 gange
500 point
Dato : 20-02-12 09:15

Hej.
Jeg håber i kan hjælpe mig. Jeg har glemt min adgangskode på facebook, så hvad gør jeg. Jeg skulle finde en barndomsven og til det skal jeg bruge koden. HJÆLP

Torben

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 510 point
Dato : 20-02-12 09:19

Jeg har glemt min adgangskode.
Du kan anmode om en ny adgangskode ved at klikke på linket Har du glemt din adgangskode? på login-siden til Facebook. Vi sender dig en e-mail med et link...
Du kan anmode om en ny adgangskode ved at klikke på linket Har du glemt din adgangskode? på login-siden til Facebook. Vi sender dig en e-mail med et link til nulstilling af din adgangskode.

https://www.facebook.com/help/password/basics

Kommentar
Fra : bauchmann

Dato : 20-02-12 09:37

Hej klaudi.

Har brugt det link du kom med, men kan ikke finde det sted hvor jeg 0 stiller.
Torben

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 20-02-12 09:40

Nej det står heller ikke der!

Du kan anmode om en ny adgangskode ved at klikke på linket "Har du glemt din adgangskode?" på login-siden til Facebook.
Vi sender dig en e-mail med et link til nulstilling af din adgangskode.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 20-02-12 09:44
Kommentar
Fra : bauchmann

Dato : 20-02-12 10:00

Hej igen
Jeg tror jeg har fundet problemet. Jeg har sat flueben i at der bliver logget automatisk på. Derfor tror jeg ikke jeg kommer til den side du henviser til.
Torben

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 20-02-12 10:01
Kommentar
Fra : bauchmann

Dato : 20-02-12 11:22

Hej
Jeg føler mig nu både blind og dum. Der står man skal ind på min konto som man kan komme ind på uanset hvilke side man er på. Jeg kan ikke se nogen steder der står min konto.

Torben

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 20-02-12 11:32

Du er altså ikke logget af siden?

Prøv så med dette prg her
http://www.nirsoft.net/utils/internet_explorer_password.html

Hent og pak det ud, kør det og hvis du er heldig kan du se dit password!

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 20-02-12 11:35

Direkte link til IE Passwordview
http://www.nirsoft.net/utils/iepv.zip

Godkendelse af svar
Fra : bauchmann

Dato : 20-02-12 19:05

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 20-02-12 19:25

var så lidt, fandt du kode med IE PassView eller fik du ny fra FB?