/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Google censurerer.
Fra : nomore
Vist : 1359 gange
50 point
Dato : 16-02-12 17:45

Hvordan kan det være, at en søgning på Google
efter http://lmgtfy.com/?q=rapidshare ingen rigtige resultater giver.
Går man på Yahoo vælter det frem med rapidshare.com.
Har det noget med ACTA at gøre, eller hvad sker der med Google?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 16-02-12 17:49

får da 3.210.000.000 hits på den søgning!

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 16-02-12 17:56

1.hvis man ikke vidste at google censurerer er man godt nok langt bagefter.
2. Hvis man i sin ivier efter at vise at google censurerer viser et sted hvor de ikke gør det er man længere bagefter.

Alle regeringer kan få fjernet alt for sine borgere ved at henvende sig til Google, det ligger de ikke skjul på.

Accepteret svar
Fra : Luke2000

Modtaget 60 point
Dato : 16-02-12 17:58

PS. Danmark har benyttet sig af dettte, om det er Google eller Danmark der censurere er til debat, Google Ville jo sige Danmark, Danmark ville jo henvise til lovgivningen.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 16-02-12 18:03

Citat
får da 3.210.000.000 hits på den søgning!

rapishare.com er ikke mellem de første, hvilket de plejer at være
Citat
Alle regeringer kan få fjernet alt for sine borgere ved at henvende sig til Google, det ligger de ikke skjul på.

Tja...og hvor er man så på vej hen, når de ikke må vise en enkelt (flere) side
på grund af en eller anden Lobbýist gruppe.
Træder loven i kraft herhjemme, ser det sgu SURT ud.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 16-02-12 18:04

Citat
Danmark ville jo henvise til lovgivningen

rapidshare er en lovlig side, hvad med Youtube

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-02-12 18:15

Ingen grund til censurering.....

ALT download skal blot gå gennem NemId

Kommentar
Fra : kenwood

Dato : 16-02-12 19:47

det var da en uhyggelig tanke,,hvor skal vi så hente al vores software

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 16-02-12 20:25

Citat
ALT download skal blot gå gennem NemId

Kan følge tankegangen - men osv

-------
Og nu er det altså GOOGLE i lille Danmark, der censurer
og det kan da få mine tanker til at FRYSE, de kan gøre hvad de vil i USA

-------
Citat
hvor skal vi så hente al vores software

Ikke kun det.....meget værre.

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 17-02-12 10:17

Ja Ja tankerne er gode.
Fri os for al censur!! Ja ja men tag lige jeres Mail med i overvejelserne. Hvor nemt er det ikke at få klikket på et godt tilbud, og vupti har du en bagdør, så nogen kan læse med i hvad du laver.
Har fået et hold Pentionister, der gerne vil noget EDB. De skal jo komme galt af sted.
Selv får jeg 25 mails om dagen ca, en 3 -4 bruger jeg resten er junk og fælder.
Det kan en ældre dame ikke finde ud af, og vupti den firewall hun havde på prøve i 30 dage er udløbet.
hilsen Steen

Godkendelse af svar
Fra : nomore

Dato : 18-02-12 06:27

Tak for svaret Luke2000.