/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Begrænsninger på computeren
Fra : mandag01
Vist : 1327 gange
20 point
Dato : 11-02-12 14:50

Problem: Når jeg klikker på et link i en mail får jeg følgende besked:

Microsoft Office Outlook
Handlingen er blevet annulleret p.g.a. begrænsninger
på computeren. Kontakt systemadministratoren.

Jeg benytter Microsoft Office Outlook 2003 og jeg har fornyligt købt ny computer med Windows 7 Home Premium.
Jeg havde tidligere Windows XP.
Håber der findes en løsning på mit problem.
gr

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 11-02-12 15:07

Du skal sætte din internet browser til at være standard program.

Accepteret svar
Fra : alka

Modtaget 20 point
Dato : 12-02-12 08:51

Gå ind på dette link:

http://answers.microsoft.com/da-dk/office/forum/office_2010-word/handlingen-er-blevet-annulleret-pga-af/5dd87afc-4cb1-4294-85b0-dfe806857fb7?msgId=8b14558c-57dc-4218-8cb5-dea671d896f3

og følg vejledningen.

årsagen til at jeg får/fik den samme besked var efter jeg havde install. Googels browswe og slettet den igen.

Efter filen i linket er install. kører din PC igen normelt.

NB! Gem filen - du få givet vis bru g for den på et senere tidspunkt!

Godkendelse af svar
Fra : mandag01

Dato : 12-02-12 15:05

Tusind tak for svaret alka. Det var lige akkurat denne løsning der skulle til, så nu kan jeg se mine link i mailen.