/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
Hvad er Pia Kjærsgaard blevet taget for?
Fra : PeterTheisen
Vist : 626 gange
10 point
Dato : 08-02-12 21:21

Hvad er Pia Kjærsgaard blevet taget for?

Helle Thorning-Schmidt er blevet taget for skattefusk, mens Lars Løkke Rasmussen er blevet taget for bilagsrod.

Kommentar
Fra : JoyLip

Dato : 09-02-12 00:54

Fusk med betaling under bordet for hendes hus sydpå, så vidt jeg er orienteret?

Kommentar
Fra : pabloj

Dato : 09-02-12 00:55

Fusk med hus i Grækenland.
http://www.politikerlede.com/danskfolkeparti.htm

Jes

Kommentar
Fra : pabloj

Dato : 09-02-12 00:57

Det var næsten samtidigt JoyLip

Jes

Kommentar
Fra : JoyLip

Dato : 09-02-12 00:57
Kommentar
Fra : JoyLip

Dato : 09-02-12 00:59

Citat
Det var næsten samtidigt JoyLip

Jeps

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 09-02-12 01:10

Er Helle virkelig taget i skattefusk?

Kommentar
Fra : webm

Dato : 09-02-12 01:28

Kommentar
Fra : webm

Dato : 09-02-12 01:29

Kommentar
Fra : webm

Dato : 09-02-12 01:29

det var sørme næsten samtidig...

Accepteret svar
Fra : 3773

Modtaget 10 point
Dato : 09-02-12 01:58

Pia er ikke blevet "taget" i noget. En avis har stillet spørgsmål, ved hendes køb af et sommerhus. Altså om man havde lavet et eller andet man ikke må! Man har ikke kunne grave noget op, men bare smidt nogle mistanker på forsiden af avisen.

HTS har beviseligt anført urigtige fradrag på hendes selvangivelse, men denne sag er forældet, så det sker der ikke noget ved. HTS har gentagne gange afgivet urigtige oplysninger til myndighederne. Det sker der så heller ikke noget ved (gad vide hvorfor ??). Hendes mand betaler ikke skat i dk, hvilket iflg en artikel kan forekomme lidt sært, når en række andre danskere skal beskattes i dk. Og der taler vi også borgere hvor man er bosiddende i DK og arbejdende et andet sted. Men HTS' største problem er jo nok moralsk. Hun fører sig frem om repræsentant for sultens slavehær, men sørger for at bjærge til egen lomme. At det er konsekvensløst vedblivende at lyve for myndighederne er jo helt horribelt. Det havde medført et eller andet for alle andre i dette land.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 09-02-12 01:59

---og noget har "man" skam taget Pia for. Hun erkendte hun havde en ulovlig peberspray i hendes taske for år tilbage.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 09-02-12 02:33

Skulle Du ikke også spørge om hvad hun får i løn ?

Nå, det kommer nok i et andet spørgsmål.......

Kommentar
Fra : vic200

Dato : 09-02-12 05:54

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 09-02-12 08:18

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 09-02-12 09:19

hun er dømt for racisme

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 09-02-12 09:19

hvad er PeterTheisen taget for?

Kommentar
Fra : krestenklit

Dato : 09-02-12 09:27

Er det mon sådan, at hvis man ikke kan "tages i noget", så er man langt fra sine vælgere?

Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 09-02-12 12:43

Pia Kjærsgaard er taget for at RUSKE op i den danske befolkning, ved at stille spørgsmålstegn ved vores ´bare`given væk mentalitet - hvor det er vigtigere at give hjælp til mellemøstlige klan- mentaliteter end at hjælpe vore egne udstødte!
Blot én betragtning!
MV2

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 09-02-12 14:42

Hun er taget i at bekymre sig mere,om den DANSKE befolkning,end om tyve,røvere og mordere,fra udlandet.Hermed menes også udlændinger,der "skjuler" sig her i landet,under dansk statsborgerskab.
Men som kun er interesseret i at modarbejde og ødelægge det danske samfund,så meget som muligt.
Og samtidig blive betalt for det,i rigelig mængde.

Havde vi ikke haft Pia,var vi forlængst en tyrkisk vasalstat.Men det kan desværre nås endnu.

M.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 09-02-12 14:52

P.S. Er spædt på at se,hvordan de røde vil tackle situationen,når de skal ha`bedetæppet med overalt.
Og skal knæle syv gange om dagen,for at bede i moskeen.

De er jo ikke just kendt for den store religions lidenskab.

M.

Godkendelse af svar
Fra : PeterTheisen

Dato : 09-02-12 15:17

Tak for svaret 3773.

Kommentar
Fra : krestenklit

Dato : 09-02-12 15:35

Citat
Og skal knæle syv gange om dagen,for at bede i moskeen.

Jeg er spændt på at vide hvad det er for noget, man skal knæle 7 gange om dagen for?
Jeg lærte i skolen (i 60'erne) at man i "muhamedanske" moskeer beder 5 gange dagligt.
Sunnier kan "sammenslå" bønnerne til 3 om dagen.

Kristne beder 7 bønner dagligt, hvis de beder Fadervor én gang om dagen:
Foruden en indledende tiltale til Gud og en afsluttende lovprisning af ham.

Er "de røde" moske ved at blive kristne?

Kommentar
Fra : krestenklit

Dato : 09-02-12 15:52

Lige en korrektion, PeterTheisen:
Citat
---og noget har "man" skam taget Pia for. Hun erkendte hun havde en ulovlig peberspray i hendes taske for år tilbage.

Ifølge TV2-syd 11-11-2002 · kl. 12.00
(http://www.tvsyd.dk/artikel/29558:Vaabenloven--Peberspray-skal-goeres-lovligt)
...meldte Pia Kjærsgaard sig selv til politiet for overtrædelse af våbenloven.
Pia Kjærsgaard blev verbalt overfaldet af en kvinde.
PK har åbenbart følt sig gået så nær, at hun følte sig foranlediget til at true kvinden med peberspray.
Hun blev således ikke "taget i noget", men meldte sig selv. (Det kan du selvfølgelig så tolke på).

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 09-02-12 21:45

Citat
Jeg er spændt på at vide hvad det er for noget, man skal knæle 7 gange om dagen for?

For at tækkes de muslimske dispoter,når de får magten.

Citat
Kristne beder 7 bønner dagligt, hvis de beder Fadervor én gang om dagen:
Foruden en indledende tiltale til Gud og en afsluttende lovprisning af ham.

Kære krestenklit,hvor praktiseres dette???

M.

Kommentar
Fra : krestenklit

Dato : 09-02-12 22:35

Kære Mosebæk
Det ved de fleste konfirmander, hvis de har hørt efter i timen.
Hvis du blundede dér, kan jeg hjælpe dig:
http://www.konfirmandcenter.dkmnet.dk/fileadmin/filer/Powerpoint_til_forloeb/Fadervor_i_billeder_pps.pps

Så tæller du bønnerne, som så'n nærmest er udformet som hver sin sætning (der er ledsagende anskuelsesbilleder).

God fornøjelse.